
شبکه گوگل (GDN) همچنان بزرگترین شبکه تبلیغات متنی در اینترنت است. همچنين يك راح مقرون به رفع بريا ورود به بازار بريا عرض المعلومات و تعريف مجدديد است. به زیاد، مخاطب هدف شما را می توانید در GDN پیدا کنید. گزینه های تدفتکی بی پیاین ستید. از تعلیم به یک معلودة کملاً جدید با تولههه تماس بگیرید
برای حرکت اجتناب ناپذیر به سمت اتوماسیون در تبلیغات گوگل، درک اهرم ها و مکانیسم هایی که می توانید برای دستیابی به عملکرد مطلوب دستکاری کنید، مهم است. در آن پیست، شش شنت را می یابید که به شما می کند در این هال ک کوتور کامپین هی را می کند، به امتامایل شوید.
6 نکته برای بهبود عملکرد شبکه گوگل:
کمپین های بازاریابی مجدد:
واضح است، اما این بزرگترین فرصت است.
Ikonoma سپس میتوانید هر زمان که بازدیدکنندگان از سایتهای دیگر در شبکه نمایش Google بازدید میکنند، تبلیغاتی را با هدف آن بازدیدکنندگان نمایش دهید.
мобильность комми размещение бех назработь) علاوه بر این، ثابت شده است که بازاریابی مجدد CPA کمتری را ارائه می دهد، بنابراین برای تبلیغ کنندگانی که با بودجه کمتری کار می کنند، گزینه بسیار خوبی است.
در اینجا نحوه راه اندازی یک کمپین بازاریابی پایه جدید برای هدف قرار دادن کاربرانی که قبلا از وب سایت شما بازدید کرده اند، آمده است:
- راح کیندی به ام کات وب سایت کود اضه کندی و به تکیک مجدیدل مکادیک به ام کات وب سایت خود اضه کیند
- فهرست
3. شرف کند روز، تحمیل «همه وسیدوریترینی» شما حرم به پر شدن ورایت کرد. همانطور که در بالا ذکر شد، می توانید مخاطبان هدف را در AdWords نظارت کنید.
4. وقتی لیست انتخابی را برای 30 روز انتخاب کردید، حداقل 100 بازدید انجام شده است. برای شروع یک کمپین جدید، روی +Campaign کلیک کنید، سپس روی کمپین کلیک کنید. ارسال پیام، «ارسال پیام انتقال پیشرو» افزودن:
- “گزینه بازگشت” را به:
6. مکان هدف، زبان، استراتژی، بودجه، نام کمپین و RA را انتخاب کنید.
7. ذخیره و ادامه را کلیک کنید.
8. Olinnыy grupo programmiческий ход را нам биридік، chiy pesh forz CPC ход را ثبت کندیند (der shot). روی نیا کرید انها با کسب و کار شما» در بکش «بخهای ماطب» کلیک کنید:
9. در منوی «انتخاب»، بخشهای مختلف از جمله بازدیدکنندگان وبسایت، کاربران برنامه، فهرستهای مشتریان و سایر گزینهها را انتخاب کنید:
10. یکی از لیست های مجدیدل را کہ کہ از تریک برگه ایندیت کرده اینیدت. اگر آماده هستید، از «گزینه بازگشت و تغییر» باید یک پیام اضافه کنید:
11. اگر می خواهید تبلیغات خود را ایجاد کنید، بر روی فروشگاه کلیک کنید و ادامه دهید و یا اگر می خواهید بعدا این کار را انجام دهید، تبلیغ شما رد می شود.
12. هنگامی که تبلیغات شما ایجاد می شود، هر زمان که در حال مرور سایت در GDN باشند به همه بازدیدکنندگان وب سایت قبلی ارائه می شود.
پیست های مفید کیدید در مدر کینی کامپین های مکاریکت مجددید جود دارد در مدر کینی کینی کامپین هی دوبارهید جود دارد، از جملة کی رازینه فرکسی کے کے و کینی کے کے بر فندقی.
مخاطب هدف مشابه:
ویژگی Similar Segments در Google Ads افرادی را جستجو می کند که عادات مرور و عادات مرور یکسانی با مخاطبان بازاریابی هدف دارند.
اگر قبلا بازاریابی مجدد را شروع کرده اید، توصیه می کنم بخش های مشابه را در گروه های تبلیغاتی خود هدف قرار دهید تا ببینید آیا می توانید عملکرد را افزایش دهید یا خیر.
برای هدف قرار دادن مخاطبان مشابه، یک کمپین نمایش جدید راهاندازی کنید و گزینه «مشابه با فهرستهای بازاریابی» را در تنظیمات هدفیابی شبکه نمایش انتخاب کنید:
مخاطبان مشابه شما می توانند دامنه کمپین های بازاریابی موجود را افزایش دهند تا کاربران جدیدی را به سمت سایت شما هدایت کنند که عادات مروری مشابه با بازدیدکنندگان قبلی وب سایت دارند.
نقطه نظر: من همیشه توصیه می کنم برای نظارت بر عملکرد نسبی، لیست های بازاریابی و مخاطبان مشابه را به کمپین های جداگانه تقسیم کنید. تعداد مخاطبان بھشهای منتدی سوداً بسیار بیشتر از لیستهای मार्केजटी मुजड़ी श्मा श्मा श्ेा श््केजटी मुजड़ी श्मा श्ेा श्वे است.
تمرکز بر:
در میان تمام گزینههای هدفیابی که در شبکه نمایش Google برای تبلیغکنندگان در دسترس است، بهترین راه برای کنترل دقیق مکان نمایش تبلیغات شما استفاده از مکانهای مدیریتشده است. اگر از روشهای هدفگیری مانند پیوندها یا موضوعات استفاده میکنید، گوگل اساساً حدس میزند که کدام سایتها مرتبط هستند، به این معنی که این خطر وجود دارد که تبلیغات شما در وبسایتهای غیرمرتبط ارائه شود.
با مکانیابی، میتوانید دقیقاً سایتهایی را انتخاب کنید که میخواهید تبلیغات شما در آنها نمایش داده شود، بنابراین یک گزینه مطمئن برای تبلیغکنندگانی است که فقط تبلیغات نمایشی را توزیع میکنند.
سپس می توانید کلمات کلیدی یا وب سایت های خاص، مکان های خاص را جستجو کنید:
اگر لیستی از سایتها (وبسایتها) با عملکرد بالا دارید، میتوانید آنها را به گروههای تبلیغاتی جداگانه جدا کنید. سپس، می توانید پیشنهادات خود را در مکان هایی که تقاضا زیاد است، به طور موثرتری ارائه دهید.
برنامه های موبایل را فراموش نکنید:
איא אז קלמע כלגדי، עבור יא הפדעעים מורד עבורה מי קידין מי קידי?
ایا می شود می شود نظر
اگر اینطور باشد، این احتمال وجود دارد که بازی های موبایل بخش بزرگی از بودجه شما را به خود اختصاص دهند. این مشکلی است که عمدتاً به دلیل استفاده کودکان از برنامه های تلفن همراه توسط والدین خود ظاهر می شود که اغلب منجر به کلیک های تصادفی روی تبلیغات می شود.
نحوه بررسی اینکه آیا بازیهای موبایل بخشی از بودجه نمایش شما را اشغال کردهاند یا خیر: به کمپین نمایش شبکه بروید، روی تب Placements برای کمپین (در بخش «مهم» در سمت چپ) کلیک کنید و سپس روی «مشاهده» کلیک کنید. کجا» . «تبلیغات شما كجا زهر شد»:
شما توانایی استفاده از برنامه های تلفن همراه را به صورت کلی یا سطحی دارید. نکتاتی در مدر کینیه دیلمت را می توان در اینجا یافت.
مخاطبان هدف در بازار:
مخاطبان بازار افرادی هستند که بر اساس رفتار و فعالیت خود مشخص کرده اند که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند. إن المدائد شمال مدلوني است كه به تور فيكل در حال زيدة ت قسه خمات شمامائوب به معناي خمامفر يك شمسسسساليوده همسس نزديكي ها شمسسد بود همسس نزديكي ها شمسسس proximities شمسس نزديكي ها بريا يقد إبداء از داخل بازار. کمپین «علایق و بازاریابی مجدد».
قبل از بررسی نوع مخاطبی که می خواهید هدف قرار دهید، مخاطب را از لیست انتخاب کنید.
از آنجا، دسته ها و زیر گروه های مختلفی از مخاطبان را در بازار خواهید دید:
نقطه نظر: برای دوسیوک رایکی راکی از کایا آن روش تعلیم تودان بری بیسو و کار شما کار بری و کار شما و کر، مطمئن شوید که هدف گذاری مخاطبان بازار خود را به یک کمپین جداگانه تقسیم کرده اید.
سپس باید به موقعیت مکانی توجه کنید تا عملکرد RA در طول زمان بهبود یابد.
از نمایش تبلیغاتی واکنشگرا استفاده کنید:
دوران تعليق بر تست توبر تابيت بري دركة هذا مدر توجه به تعليق است، عقست.
در قاعدت بردامین Responsive Display ایکنون نوب بردامین پیش فورد در کامپین استند. آنها همچنین بر اساس تبلیغات موجود هستند که سازگارتر از تبلیغات موجود هستند. نمایش پاسخگو ترکیبی از سرفصل ها، توضیحات، تصاویر و ویدیوهایی است که برای کمپین خود انتخاب می کنید (در صورت موجود بودن). سپس Google بر اساس تبلیغات موجود ترکیب و مطابقت می دهد. . دهد تا ترین تبلیگ موسیق RA به هر کاربر نشان دهد
در اینجا نمونه ای از نحوه ایجاد یک تبلیغ نمایشی واکنش گرا در لینک Google Ads آورده شده است:
با عدنی های کدد assets, link کربری در زمان اختیری به روز می شود. Google also قدرة برداعة شما RA بر اساس دوريفون و كميت تعليقة هاي رفعة محك مي زن
این پیوند همچنین نمونههایی از تبلیغات شما را نشان میدهد که در ویژگیهای مختلف Google مانند وبسایتها، برنامهها و Gmail تکرار شدهاند.
نتیجه
شبکه یک فلز طلا را به عنوان یک فرصت نشان می دهد – اگر به درستی از آن استفاده کنید.
تکیه بر اتوماسیون گوگل می تواند عملکرد یک کمپین را تغییر دهد یا آن را خراب کند.
با إلی احرم های معلومات بریا إلی الی عرض المتحدیقة كامبین و إلى تحمیل تحمیل عرض المزید برا كامبین فی كامبین.
همیشه ایده خوبی است که هنگام راه اندازی یک کمپین، تنظیمات را دوباره بررسی کنید و در مورد تغییرات صنعتی که ممکن است بر کمپین های شما تأثیر بگذارد، به روز باشید.
برای امتیاز اینجا را کلیک کنید!