11 روند بازاریابی محتوای خرده فروشی برای الهام بخشیدن به کمپین بعدی شما

11 روند بازاریابی محتوای خرده فروشی برای الهام بخشیدن به کمپین بعدی شما

مهم نیست از چه پلتفرم دیجیتالی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید، ارائه مداوم ایده های محتوای جدید برای جلب توجه مخاطبان می تواند یک چالش واقعی باشد.

محتوای پرطرفدار قبل از اینکه حتی در آخرین پست خود “گسترش” را بزنید می آید و می رود، بنابراین چگونه می توانید کمپین بازاریابی بزرگ بعدی خود را به طور موثر برنامه ریزی کنید؟ علامة دعید دیگی، کیں بیند

11 روند بازاریابی محتوای خرده فروشی برای الهام بخشیدن به کمپین بعدی شما

  1. برای حفظ ارتباط، باید ارائه دهید:

با هر کنمنتنی که آندون می کندی، هم باید به آن فیکر کی که بینده آن گار که شولده ی خابر وان کرف یک ?ه شولده ی خیمابوب غرفتیجه ei خیمابوب کرف وان؟ उश्युद इ ? че शुल्द इ خيمابوب گرف وان ?ه शुल्ड ई خيماب जिन गर खे शुलेखखم| Fitbit در اینجا کار بسیار خوبی انجام می دهد و نکات و توصیه هایی را برای پیروان خود ارسال می کند تا سلامت روحی و جسمی آنها را بهبود بخشد.

-Cocokind محتوای تشخیص زیبایی خود را در فضای زیبایی با پست های اطلاعاتی در مورد ایجاد روتین مراقبت از پوست و راهنمایی در مورد نحوه ترکیب محصولات خود در رژیم فعلی خود متعادل می کند. آنها حواس خود را پرت می کنند، بنابراین بر ارزش شما تمرکز می کنند ارائه به شما کمک می کند نام تجاری خود را در ذهن داشته باشید و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

  1. مشتریان خود را درگیر کنید:

היק קס נימי בעריט שהיד רגבאר עבור עבור עבור ברנדי בעדים. اما وقتی محصولی دارید که نیاز به فشار دادن دارد، چگونه آن را دوست دارید؟

شما باید از قدرت بازاریابی دهان به دهان برای مشتریان فعلی خود استفاده کنید و این دقیقاً همان کاری است که Vacation Inc انجام می دهد. تنمر داد.در ابریل 2021, Vacation Inc. اکنون Nordstrom و شریکش Ulta کمپین تعطیلات ساحلی را راه اندازی کرده اند. مشتریان می توانند عناوین شغلی افتخاری ایجاد کنند و کارت ویزیت جدید خود را در کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. ظرف چند روز پس از راه اندازی پیش فروش، بیش از 10000 نفر با نقش هایی مانند “مینشی نمک شات تکیلا اضطراری” و “متخصص محیگیری كاتاماران فلای فیشینگ” ” (نقش سریع من) “تغییر جوسی” کردن. Success Vacation Inc. אז פאפיטלים בר רוי יק פאשאן רואים רו בה רושד דר האי מגידיאה האים שלשד שד. מצטואי אחטטים ו עציקים פס אז ראשטי ברנד, בה עשלון ו ב אתה שמי עפשיפת ו בה רא אנה בה בה ברד ברד ברין עברים.

  1. روی ویدیوی فرم کوتاه تکیت کیشتر بهدید

برای کسی بروشین نیست که کنتمنت ویدیو در هال بردیده به یک از انگلیس هر کمپین بازاریای ممبربری خوب اساریابی ختوای خوب است .ابی ختوای خوَigh.

از سال 2021، Wyzowl گزارش می دهد که کاربران به طور متوسط ​​18 ساعت در هفته را صرف تماشای محتوای ویدیویی در پلتفرم های مختلف، به ویژه ویدیوهای کوتاه تر می کنند.

با توجه به ظهور سریع TikTok، تعجب آور نیست. اما اگر از این نوع محتوا استفاده نمی کنید، اکنون زمان آن است که در مورد آن فکر کنید. خرده فروشی گوچی به تطبیق استراتژی بازاریابی خود برای مطابقت با نیازهای مخاطبان متمرکز بر ویدئو ادامه داد و محتوای پشت صحنه را برای مجموعه‌های جدید با چهره‌های معروفی که قطعات آن را پوشیده بودند، متعادل کرد.

  1. محتوایی ایجاد کنید که واقعاً سرگرم کننده باشد:

همه ما می دانیم که هدا از برامکیت از فروش ترودون کیشتر و جلب کتینبری است.
اما هیک کیز منای از این نمی شود ک در هین نمع در کار از فوروس لذت بریدید!
با وجود رافیف زیاد و عندیدی که به دمک صلیت فوری فوری، محمبربیت اصرم هنده ونی خزین فزین ریال هردیان فرجی صرای وان ص یک صرای وان ف وان صابشیت رایل »هرای یک صرای وان صرای وان ص یکی حرای یک فرای یک اص< هیک کس آن این کار را بهتر از Aviation Gin انجام نمی دهد.

این شرکت به شدت به صاحب خود ، بازیگر رایان رینولدز متکی است ، که دائماً از طعنه و طعنه استفاده می کند تا مخاطبان خود را سرگرم کند.

  1. آنچه برای برند شما مهم است را برجسته کنید:

در یک محیط مصرف کننده که اکنون توجه شدیدی به مسائل زیست محیطی و اجتماعی دارد، توانایی برقراری ارتباط در مورد ارزش های برند هرگز مهم تر از این نیست.

अन समा समा समा समा समा समा समागिया ، संग सागिया ، Jones Road अन. -جاده جونز که توسط بابی براون هنرمند باسابقه تأسیس شده است، به لطف محصولات بدون ظلم و محتوای مثبت بدن خود به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرده است. این یک الهام است. ویدیوهای هدایت شده و آموزشی در خدمت اهداف آموزشی و آموزشی هستند و در عین حال ایجاد می کنند. روایت‌هایی پیرامون خودتوانمندسازی برای ایجاد ارتباطات عاطفی با مخاطبانشان. جونز راد با هدف قرار دادن مشتریان بالای 50 سال در اینستاگرام و TikTok، با پذیرفتن اینکه چه کسی هستند و به چه چیزی اعتقاد دارند، به سرعت به یک برند محتوای ویدیویی موفق تبدیل شد.

  1. از اینفلوئنسر مشارکت برای آموزش مخاطبان خود استفاده کنید:

به این زودی ها از بین نمی رود

کار استراتژیک با افرادی که از قبل مشتریان شما را دنبال می کنند، راه خوبی برای نشان دادن نام تجاری خود به مخاطبان جدید و یادآوری آنچه به مشتریان فعلی ارائه می دهید است. محتوای آموزشی TikTok آماندا مک کراسین، کارشناس شراب و فروشنده شراب از توصیه های محصول و مناسبت های مختلف تا تورهای آبجوسازی به مسافران علاقه مند، این کانال نمونه خوبی از نحوه مشارکت با اینفلوئنسرها برای ایجاد محتوای جالب و آموزشی مورد نظر بینندگان است.

7. בה ואגן שנידארי בפיונד:

برای کانال‌های اول ویدیو مند Tiktok یا ایمیل kkhari instagram، برای سادی مناسوبنی بری ترازین آونگ بریام nice ah One. برایاماشامایامای hardly amayai One شمابامایمایامکوا. ين روشنا براي ويرال شدان يك soundbite (تكه سدا كه ميم مي شود) زياد نيست.

داشتن یک کاتالوگ از ایده‌های ویدیویی که می‌توانید به سرعت آن‌ها را بگیرید و گسترش دهید، راهی عالی برای ورود به این روند به محض ظاهر شدن است. از صدای خود در ویدیوهای خود استفاده کنید، آماده باشید. برند بطری شراب شراب با این کار بسیار خوب عمل می‌کند. با تمام صداهایی که دوست دارید در TikTok و Instagram به روز باشید و محتوای خود را با استفاده از آنها ارسال کنید.

  1. அத்துத்து திய்ப்பு பாட்ட்டை

ایک کیز است ایک کیز است.
אמא אחר אנה בריט בריד שמא זידיד סידת، כווים מי דאנד קה מי טואכיהי

یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد اعتبار در اینجا، همکاری با کارشناسان موضوع است. این تاکتیکی است که معمولاً در بازاریابی B2B استفاده می‌شود، اما مارک‌های خرده‌فروشی B2C نیز در اینجا شروع به موفقیت می‌کنند. طراحی داخلی برند Studio McGee از وبلاگ It استفاده می‌کند. از داخورة خانه به میان می‌اید، باید به اینها تیمد کرد.

  1. تمرکز بر لحظات فرهنگ معاصر:

درست مانند صداهای محبوب، شما هرگز نمی دانید که لحظه ای از آگاهی فرهنگی فرا می رسد، می توانید از آن برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید. شرکت زیبایی Lemonhead LA را در نظر بگیرید.

این برند که قبلاً توجه افراد مشهوری مانند بیانسه و لیدی گاگا را به خود جلب کرده بود، به لطف محصولات خود که در فصل اول برنامه HBO “Euphoria” ظاهر شد، جایگاه خود را به عنوان یک شرکت زیبایی لوکس تثبیت کرد. این برند در یک مجموعه نسخه محدود با الهام از این نمایش منتشر شده است که با سرعت مشتریان خود مورد علاقه قرار گرفت. -Bloomingdale’s نیز با این رویکرد موفق بود و پس از موفقیت بریجرتون، نتفلیکس یک مجموعه پاپ آپ از محصولات الهام گرفته از Regency ایجاد کرد.

  1. از منطقه امن ات فاصله بگیر:

وقتی با بودجه بازاریابی محدود کار می کنید، آزمایش پلتفرم ها و کانال های جدید یک حرکت پرخطر است. با این حال، برای موفق ترین برندها، واقعا ارزشش را دارد.

چه یک حساب کاربری جدید در رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی کنید یا از قالب محتوای کاملاً متفاوتی استفاده کنید، آزمایش چیزی کمی متفاوت می‌تواند شما را با سرعت بالاتر از رقبای خود قرار دهد. – Trader Joe پادکست را در سال 2018 شروع کرد و منتظر اجرای یک مجموعه پنج قسمتی است تا مشتریان بتوانند برند پشت صحنه و داستان آن را ببینند. اما آنقدر خوب کار نکرد که قسمت های جدید تا امروز پخش شوند. تفکر خارج از جعبه مانند یک بازار بزرگ است. .

  1. FRATRA AZ SILOHAI TK PLATFORMI FIKRI KIND:

با این حال، تجربه های خرده فروشی دیگر کاملاً آنلاین یا آفلاین نیستند. مشتریان می‌خواهند و به یک تجربه همه‌کانالی نیاز دارند و آنها را از تلفن‌هایشان به فروشگاه می‌برند و دوباره برمی‌گردانند.

مطالعات بسیاری مزایای بازاریابی همه‌کانالی را از دستیابی به مشتریان و جلب رضایت آنها تا افزایش سود در تمام بخش‌های شرکت نشان داده‌اند. یکی از موفق ترین همکاری های اخیر آنها با پینترست، قابلیت Pinterest Lens است.در اپلیکیشن Pinterest، کاربران می توانند از محصولاتی که دوست دارند با گوشی های هوشمند خود عکس بگیرند و برنامه Target محصولات مشابه را در مجموعه آنها علامت گذاری می کند. در حالی که ممکن است برند خرده‌فروشی شما بودجه و دسترسی مشتری به یک شرکت چند میلیارد دلاری مانند Target را نداشته باشد، همان ایده همچنان صادق است. خودتان جستجو کنید تا تجربیات به یاد ماندنی و منحصربه‌فردی را برای مشتریان فراهم کنید.

در نتیجه

سدها برنامج موقعیت برای باندی کنتمنت برامتزیک کریں عود دارد.

(و ما صلی الله علیه وسلم این نیستیم که همه آنها را یکجا کیدیند!)

اما با اندکی تفکر استراتژیک ، برند شما می تواند هر یک از این فرایندها را موفق کند. می توانید مارک خرده فروشی خود را به طور مؤثر از طریق بازاریابی محتوا تبلیغ کنید ، بنابراین اگر احساس الهام می کنید ، زمان فرا رسیده است. من

برای امتیاز اینجا را کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]