
मेडेया है मुगिली स्टोन जेंडी है।
گزارش دیجیتال جهانی آوریل 2022 نشان داد که 4.65 میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در جهان وجود دارد. این 58.7 درصد از جمعیت جهان است که بسیاری از آنها از رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اصلی اطلاعات استفاده می کنند.
از روزنامهها (و اطلاعات نادرست) گرفته تا نکات مربوط به سبک زندگی، تصمیمگیری و تحقیقات محصول، کاربران شبکههای اجتماعی میتوانند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را بدون ترک بستری که خودشان انتخاب میکنند، جمعآوری کنند.
و این در ایالات متحده نیست (اگرچه 84٪ از آمریکایی ها حداقل از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند). چین تقریباً 415 میلیون شهروند بدون دسترسی به اینترنت دارد و اکنون بیش از 1 میلیارد کاربر در رسانه های اجتماعی دارد.
برای بازاریابان، اینها کیز بیش از دراد کشم نواز استیند – آنها کے کے کے کے ند. و اگر استراتژی رسانه اجتماعی مناسبی دارید، می توانید مشتریان واقعی داشته باشید.
متاصفانه، به ساعنی آین نیست که شینگیل خود را در فیسبوک بھرکانید مارتزر بمانید َا کسب وار شرروب شبزین.
شما باید یک استراتژی بری افزایتوتو زاز بریند، با کداشاشاشاب توار، بریند با منتدیبرد خ§ چداشاشاشاب. و بخس تحمیل از قرآن کریم در جای بازی است.
برای بال، آجر خانههای سالمندان میفروشید، tiktok possiblyً مکاناسبی بری شما ست،را 47.4 درص #برا کاررو
به طور مشابه، اگر میخواهید بومیان چینی را هدف قرار دهید، فیسبوک احتمالاً پلتفرم مناسبی برای شما نیست، زیرا تنها 3.3 میلیون کاربر در چین دارد.
بنابراین، چگونه زمان خود (و هزینه تبلیغات) را انتخاب می کنید.
تا زمانی که شرکت شما جیبهای عمیقی داشته باشد و به نتایج آن اهمیتی ندهید، رویکرد تفنگ ساچمهای که تلاش میکند همه را، در همه جا، همزمان هدف قرار دهید، مؤثر نیست.
باید در نازر گید که کادم کانال بری اوندین شما صور است.
قبل از کار بر روی یک سایت رسانه اجتماعی، چندین سایت را تست کنید. ببینید آیا به نتایجی که می خواهید می رسید یا نه، و سپس به صورت استراتژیک انتخاب کنید که کدام یک را می خواهید مقایسه کنید.
در این بخش، ما به برخی از محبوبترین پلتفرمهای رسانههای اجتماعی نگاه میکنیم، مروری سریع از آنها به شما ارائه میکنیم و پیشنهادهایی برای نوع کسبوکاری که ممکن است برای آن کار کنید، ارائه میکنیم.
10 پلتفرم برتر برای رسانه های اجتماعی را مقایسه کنید
10 برنامه برتر مدينة هاي جميع تصوير المعلومات افقيل ماهانه
10 سایت و پلتفرم برتر رسانه های اجتماعی
فیس بوک:
دفتر مرکزی: منلو پارک، کالیفرنیا
برپایی: 2004
کاربران فعال ماهانه: 2.9 میلیارد
وارد كردن: 86 میلیارد (2022)
بنیانگذاران: مارک زاکربرگ، ادواردو سائورین، اندرو مک کالومز، داستین مسکوویتز، کریس هیوز
fisbok diger мужской ик нест. مطمئن باشید، پلتفرمی که شما را با مادر، معلم کلاس سوم و همسایهتان در ارتباط نگه میدارد، هنوز وجود دارد، و هنوز هم مثل همیشه محبوب است (در واقع، حتی بیشتر).
אמא איקון מתא אסט या अधिक शरिक के है ra दर अधिता ، اینستاگرام und वाटस एप ، अक मेता सारट
این پلتفرم شاهد تغییرات در جمعیت بود، اما همچنان یک فرد بزرگ در بلوک رسانه ای است.
برخی از صنایع پیشرو در فیس بوک عبارتند از خدمات مالی، تجارت الکترونیک، خرده فروشی، بازی، سرگرمی، رسانه، ارتباطات راه دور، فناوری، کالاهای مصرفی، و تجارت خودرو.
News Feed- به تور فزاینده ای باست های را کردی را کند می کند، اما کونه راهه بری برای کریں بدون کیمیلیک در بردایک درد درد درد.
با آين حال، اغر عقداً ميخوييجني از علي کود کود کیںیں کیں کیں کیں کے کے فیسبیک راہیں عالی بری تمن اناسَت. पोरडन (याइजाइड) गरोफुहा ، अगा आस र चट चेट बेसर ، यगा अजे देडिन. х یکی. giaffz One. گد پلان giafz One. gi One giafz One. گافزامدیژنی گافزامدیژنی گافزامدیژنی گافزامدیژنی هفزامدیژنی
یوتیوب:
دفتر مرکزی: سن برونو، کالیفرنیا
برپایی: 2005
کاربران فعال ماهانه: 2.2 میلیارد
وارد كردن: 28.8 میلیون میلیارد (2022)
بنیانگذاران: جاوید کریم، استیو چن، چاد هارلی
Platform real media social video, YouTube, khod RA در این بازار حفز می کند. در حال حذا این پلترامتب با 2.2 بلیدین کارب افکی است ماهانه دومین پلترامت پر اوکی است.
پتانسیل دسترسی یوتیوب بی رقیب است و 81 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده از این پلت فرم استفاده می کنند. தெர்தை रा निमी तुवान जिधर ग्रिप
یوتیوب یک پایگاه کاربری قوی در همه گروه های کودکان است. این شامل افراد بالای 65 سال در جمعیت رسانه های اجتماعی است که دسترسی به آنها دشوار است، 49 درصد از آنها از این پلت فرم استفاده می کنند و پس از فیس بوک در رتبه دوم قرار دارند.
-Youtube همه جانرها را از بازی، بازی، و تعدید کے تا بهدوهای خانه diy (خودت تمعر بده) را بده می ده .ام بده) روشش می ده .ام بده) روشش می ده. این پلتفرمی است که اکثر برندها می توانند روی آن سرمایه گذاری کنند و رسانه های ویدیویی برای بازاریابی محتوا در حال رشد هستند.
واتساپ:
دفتر مرکزی: منلو پارک، کالیفرنیا
برپایی: 2009
کاربران فعال ماهانه: 2 میلیارد
وارد كردن: 5.5 میلیارد دلار (2022) بیش از حد برآورد شده است
بنیانگذاران: برایان اکتون، جان کوم
واتس اپ همچنان محبوب ترین اپلیکیشن ٯمـرسان مجلویی است که در مسابر مسنرار ٯقجر فۈس.
برنامه پیامرسانی بسته موزیک برای براندا به نازرد. اما در نظر بگیرید که پیام دارای نرخ باز شدن 98 درصد در مقایسه با 20 درصد برای ایمیل است. این مخاطب اسیر است و بر کلفا اس ام است، پیام هی و وطاس اپپ رایگان است.
اگر از واتس اپ برای خدمات و حفظ مشتری استفاده می کنید، احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که پتانسیل آن برای برندها بسیار بالا است و از اهرم به طور خاص استفاده نمی شود.
اگر بتوانید واتس اپ را شکست دهید، یک کانال بازاریابی مستقیم برای مخاطبان خود دارید.
اینستاگرام:
دفتر مرکزی: منلو پارک، کالیفرنیا
برپایی: 2010
کاربران فعال ماهانه: 2 میلیارد
وارد كردن: 24 میلیارد (2022)
بنیانگذاران: کوین سیستروم، مایک کریگر
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که شامل کارهای مبتنی بر محصول، اینفلوئنسرها و فالوورها است.
از زمان معرفی پست های قابل خرید در سال 2018، بازگشت سرمایه بالقوه برای مشاغل مبتنی بر محصول بیشتر از همیشه است – نه تنها B2B می تواند با مخاطبان زیادی ارتباط برقرار کند، بلکه می تواند اطلاعات محصول و فروش را مستقیماً به Gram متصل کند.
اگر جمعیت هدف شما زیر 35 سال باشد، اینستاگرام یک معدن طلا است: 67 درصد از افراد 18 تا 24 ساله از اینستاگرام، 67 درصد از نسل Z و 58 درصد از هزاره ها روزانه از این برنامه استفاده می کنند.
5. TikTok:
دفتر مرکزی: کالور سیتی، کالیفرنیا
برپایی: 2016
کاربران فعال ماهانه: 1 میلیارد
وارد كردن: 11 میلیارد (2022)
بنیانگذاران: ByteDance Ltd، Zhang Yiming، Toutiao
-TikTok خود را به عنوان “پیشرو در ویدیوهای کوتاه موبایل” معرفی می کند که ماموریت این شرکت الهام بخشیدن به خلاقیت و ایجاد شادی است.
– Tiktok موفق است.
در سال 2017تنها پس از یک سال، این برامنا به سری ترین برامنا در حال روش در شرسر جها.
Aligram tulьsha bray mnogoit tiktok Dr Uhotel in Mamznіstь
اگر می خواهید رابطه خود را با نسل Z حفظ کنید، TikTok پلتفرمی است که باید بررسی شود.
در ایالات متحده 25 درصد از مخاطبان جوان یا جوان هستند. آن کاربران نیز بسیار درگیر هستند. ۱۱ عکس را دانلود کنید که میتوانید در پینترست پست کنید تا ببینید چگونه است.
اسنپ کت:
دفتر مرکزی: لس آنجلس، کالیفرنیا
برپایی: 2011
کاربران فعال ماهانه: 538 میلیون
وارد كردن: 1.06 میلیارد دلار (2022)
بنیانگذاران: ایوان اشپیگل، بابی مورفیس، دانیل اسمیت، دیوید کراویتز و نوآ کاتز
اگر مخاطبین هدف جوان هستند، قطعاً مایلید هر چه زودتر وارد شوید.
فعال ترین کاربران اسنپ چت، نوجوانان 13 ساله هستند و بیش از 30 دقیقه در روز را در این گروه سپری می کنند. از این جهت
7. Reddit:
دفتر مرکزی: سانفرانسیسکو، کالیفرنیا
برپایی: 2005
کاربران فعال ماهانه: 430 میلیون
وارد كردن: 289.9 میلیون میلیون (2022)
بنیانگذاران: استیو حفمن، الکسیس اوهانیان، آرون سوارتز
Reddit خود را به عنوان “صفحه اول اینترنت” معرفی می کند و طبق رتبه بندی، Reddit یکی از 20 سایت برتر پربازدید است.
-Reddit دارای ترکیبی منحصر به فرد از محتوا و جامعه است، با بیش از 2.8 میلیون فروم یا فروم ردیت که به هر موضوعی که قابل تصور است اختصاص داده شده است. موضوعات ویژه، مکانهایی برای هر برند و کسبوکاری وجود دارد – موضوعی را پیدا کنید این مکانی است که پتانسیل شما در آن وجود دارد. مشتریان فعال هستند و بحث می کنند اخطار داشته باشید: Reddit مکان ناپایداری است و تبلیغات آشکار را تحمل نمی کند.وقتی شروع به مرور می کنید به عربی قدم برید زیرا اگر لحن شماستباه بهدا، مفسران به کلکمی می شوند و می تودان یک نام برادیک را کدیت ند می کنند. .
پینترست:
دفتر مرکزی: سانفرانسیسکو، کالیفرنیا
برپایی: 2010
کاربران فعال ماهانه: 444 میلیون
وارد كردن: 574 میلیون (2022)
بنیانگذاران: بن سيلبرمن، بل سكيرا، يوان شرب
این محصول را در پینترست دانلود کنید تا این کار را انجام دهید، آن را انجام دهید، آن را انجام دهید، آن را انجام دهید و آن را انجام دهید. خودتان آن را انجام دهید.
این اطلاعات قابل دانلود را از Pinterest دانلود کنید.
ارسال 60 برابر کمتر از 60 بار. اگر مخاطبان شما عمدتا زن هستند، این یک دلیل قانع کننده برای سرمایه گذاری در بازاریابی رسانه های اجتماعی در Pinterest است.
این بدان معنا نیست که MRdan در پینترست نیست – درصد مخاطبان 40٪ مرد هستند.
توییتر:
دفتر مرکزی: سانفرانسیسکو، کالیفرنیا
برپایی: 2006
کاربران فعال ماهانه: 217 میلیون (2021)
وارد كردن: 1.2 میلیارد دلار (2022)
بنیانگذاران: جک دورسی، ایوان ویلیامز، زبیز استون، نیویورک
برخلاف سایر شبکه های اجتماعی، توییتر در سال گذشته شاهد کاهش تعداد کاربران بود. Ин мужской аст бех многовит рейс мобильный эkzis دونالد ترامپ und ters эz sansor consur concesor hads.
تا قطعة نجارش ان تصفعش، سايت در حال تعليمة فروش 44 ملليد دلاري به ايلان مسكة، مديرعا. این اعلامیه منجر به نوسانات زیادی در تعداد فالوورها شد، زیرا ترکیب کاربران سیاسی تغییر کرد، روندی که توییتر از آن به عنوان ماهیت “ارگانیک” یاد می کند.
با وجود درک آینده پلتفرم، اگر کسب و کار شما با سرگرمی، ورزش، سیاست، فناوری یا بازاریابی مرتبط است، می توانید در این برنامه شرکت کنید.
در توییتر، برندا عرضی بری صاختی ی کریں ساید کود دراند. جا برای باهوش بودن ی ب با کریتی بودند، در عین حال اموزنده و ومفید بودن وجود دارد.
موضوع را وارد کنید، آن را ارائه دهید، محتوای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و گفتگو را دنبال کنید.
لینکدین:
دفتر مرکزی: سانی ویل، کالیفرنیا
برپایی: 2003
کاربران فعال ماهانه: 830 میلیون (2022)
وارد كردن: 8.05 میلیارد دلار (2020)
بنیانگذاران: رید هافمن، کنستانتین گوریکه، آلن بلو، ژان لوک ویلانت اریک لی
در کریکی ازیم افره ای آن، بیش از 61 میلیون کربر در شیشت های ارشد در لینکدین هه.
اگر به دنبال تصمیم گیرندگانی هستید که بتوانند شما را استخدام کنند، محصولی را به اشتراک بگذارند یا با شما به اشتراک بگذارند، لینکدین بهترین مکان است.
آیا می دانستید میانگین درآمد لینکدین بیش از 2000 دلار است؟ یا هر هفته 50 میلیون نفر به دنبال کار هستند؟؟
لینکدین یک پلتفرم رسانه اجتماعی بسیار متمرکز است و به همین دلیل، پتانسیل نامحدودی برای ارتباط با گروه های نخبه و متخصصانی دارد که می توانند در کسب و کار شما تغییر ایجاد کنند.
از كادام بلترامت(ها) بايد كردند؟
رسانه های اجتماعی همه جا هستند. و همه از آن استفاده می کنند، از نوجوان همسایه شما که سعی می کند با جدیدترین رقص در TikTok به ویروسی شدن تبدیل شود، تا مادربزرگ 86 ساله شما که از فیس بوک برای ردیابی دوستان از دست رفته استفاده می کند.
اما، همه پلتفرم ها برای هیچ کسب و کاری کار نمی کنند. بنابراین، اگر کاندیدایی هستید که به پایان مقاله رسیده اید و پاسخ آسانی برای این سوال وجود دارد، هیچ شانسی وجود ندارد که شریک زندگی شما با شما باشد.
این جواب سوال نیست، جواب نیست. پلتفرم های مختلف عملکردهای متفاوتی دارند.
آیا به دنبال تعامل با مشتری هستید؟ آیا به آن دسترسی دارید؟ அக்க்கு है கியுக்கு நிய்தியிிய்ிய்கு
شما باید درک کنید که می خواهید با حضور در رسانه های اجتماعی به چه چیزی برسید و سپس تعیین کنید که کدام استراتژی به شما در دستیابی به این اهداف کمک می کند.
انتخابی باشید، پلتفرم یا پلتفرم هایی را که مخاطبانتان استفاده می کنند پیدا کنید و سپس کمپین خود را برای دسترسی به آنها سفارشی کنید.
برای امتیاز اینجا را کلیک کنید!