10 دلیل برای استراتژی های محتوای طولانی مدت!

10 دلیل برای استراتژی های محتوای طولانی مدت!

Talucha брай просмотров размери страгите contennent ход и месир آخرین брай шакпет ист. بیاموزید کرا یک ستریگی کنتنت تورتو مدت بری کیں کیمیلی است. برای کسی که بریک نیست که محتوای وکت کیر است.

با این حال، برخی از بازاریابان بر روی کاهش زمان تمرکز می کنند تا “چیزی به دست آورند” و در نهایت به نتیجه می رسند. قدرت استانی کنگم با کیکت بال به شما کمک می کند که:

  • رتبه بهتر در گوگل
  • با برنگیستیریت عیدم کیند.
  • مشتری آینده نگر
  • تبدیل مشتری بالقوه به خریدار

در همین حال، محتوای اضطراری شما را به عکس می رساند.

بازاریابانی که بازاریابی محتوا را به‌عنوان یک اسپرینت و نه یک ماراتن می‌بینند، فکر می‌کنند که می‌توانند 20 پست وبلاگ کوتاه و با کیفیت بنویسند، آن‌ها را به صورت آنلاین ارسال کنند و کار را بشمارند. متأسفانه، این راهنما برای شکست محتوای اصلی است. برای موفقیت محتوا – واقعاً موفق، با رتبه بندی، خوانندگان متعهد و تبدیل آنها به مشتری – باید یک بازی طولانی با بازاریابی محتوای خود انجام دهید. در تول زمان به تور منزل از انها با عجله کرد کرد. अहरेष्ट

চ্রা ক্র্ত্র ব্র্ক মার্তান ম্ট্তা চেস ক্বি বেরি শমাম সামাত؟

برای یک کیلتی به یک ماراتن فیکر کیندین: آن کاسه هریست است، درست است؟

برای برنده شدن در رقابت نیازی به تکنیک یا سبک ندارید. شما قائد به إلكتاء نياز درديد (حداقل تا زمين كه به يك اشتركار هرف ي پيست شديد شديد شتيا ن رو رو سيايين رو رو في وان هله سيايين rov ام فارسي One  ورسياين rov rov ° فرسياين rov rov كَي plan).

به همی دایلیل، برند کیں روی پیں روی نستما کے دونده در کروہ نیست. همان برند را در یک 10 کمتر دیگید در همان را در یک 10 کمتر دیگی und possiblyً در همان می سوزد اول، درست است؟ شرت می بندم می بنیدی که با این به کجا می روم همی مستما در مدر متحوت نیز صدک می کند

در حالی که همه می توانند یک استراتژی موثر و بلند مدت برای رتبه بندی محتوای ثابت طراحی کنند، دلیل اصلی این است که استراتژی محتوای بلند مدت بسیار بهتر از استراتژی محتوای کوتاه مدت است.

علاوه بر پایداری بیشتر، رویکرد بلندمدت هوشمندتر و کامل تر است.به گفته تیم فریس، “همیشه نیاز به کیفیت بالا وجود دارد و همیشه نیاز به یک فرم بلند مدت وجود دارد.” در حالی که کوتاه مدت است. استراتژی‌های محتوا به دنبال تولید نتایج فوری و کوتاه‌مدت هستند استراتژی‌های محتوای بلندمدت به بازاریابان این امکان را می‌دهند که ارتباط خود را با مخاطبان خود حفظ کنند، صدای خود را بسازند، ارزش واقعی ارائه دهند و به روشی قابل اعتماد و پایدار رتبه‌بندی کنند. به همین دلیل است که بازاریابانی که استراتژی‌های محتوای طولانی‌مدت ایجاد می‌کنند، اغلب محتوای مؤثرتری را منتشر می‌کنند، مخاطبان بیشتری ایجاد می‌کنند و سهام بیشتری را در سراسر جهان به دست می‌آورند.

10 دلیل برای اینکه استراتژی های محتوای بلند مدت بهتر هستند:

1. استفاده بهتر از استخر و منابع خود:

تصور کنید برای کاهش وزن هزینه می کنید به مدت دو هفته فقط غذاهای کامل می خورید و روزی دو ساعت ورزش می کنید. احساس خوبی دارید و وزن کم می کنید، اما در پایان دو هفته ورزش را متوقف می کنید و بلافاصله به عادات غذایی قبلی خود باز می گردید.

چه اتفاقی برای من افتاد؟

مطمئناً دوباره تمام وزن خود را افزایش خواهید داد و تیپ بدنی شما نامتناسب خواهد بود. فقط به خاطر کاری که انجام می دهید بازاریابی محتوا نیاز به پول و منابع دارد.

در عوض، بهتر است منابع خود را به یک استراتژی محتوای طولانی مدت اختصاص دهید که به مرور زمان خوانندگان را افزایش می دهد و به شما کمک می کند سطح ترافیک و کلیک ها را در طول ماه ها یا سال ها حفظ کنید. شما هیدادی و که در حدر فیلمتون و در حال هدر حکام از شرکت می کندید و در حال هدر از مطالب بادی و مرتبط می کندید.

  1. محتوای طولانی خوانندگان را درگیر می کند:

برای اینکه خوانندگان را برای مدت طولانی علاقه مند و درگیر خود نگه دارید، باید محتوای جامع و عمیقی را در اختیار آنها قرار دهید که به آنها کمک کند تا از نظارت های خود مراقبت کنند و مشکلات را حل کنند و این به معنای محتوای طولانی از نظر تعداد مطالب است. کلمات در هر مقاله است

قطع به آين دليل كه ما در عصري زيندة مي كانيم كه به كوتات فكر نكد كه حهاها حاه ها خابريخاشاب كابرياب خبريد طابري است. در واقع، کاملا برعکس است. نظرسنجی Orbit Media نشان داد که وبلاگ نویسانی که پست های طولانی تر (هر چیزی بیش از 1500 کلمه) می نویسند، نتایج بهتری دریافت می کنند. موضوعات مرتبط با صنعت، قدرت ایجاد و تسلط.

  1. محتوا همیشه تغییر می کند:

با تعريفة وموتوري زيائة و خواندگان، برادي بري كمنتن با كيفي° اوھاكانه om متصل هم پيا بيست كہے مي‌ايبادہ به همین دیلیل، سترگی کنتننت توروتی معد مسجد مسجد است.

بازاریابی محتوای طولانی مدت برای محافظت از بازاریابان در برابر تغییرات طراحی شده است و به آنها کمک می کند تا ترافیک و خوانندگان را علیرغم تغییر سئو، محتوا و نیازهای بازاریابی حفظ کنند، فضایی را برای جذب استراتژی ها و انطباق با روندهای در حال تغییر ایجاد کنند. این تضمین می کند که محتوای مؤثرتر و استراتژی های کاربردی تر وجود دارد.

  1. محتوای بلند مدت مترادف با محتوای اصلی است:

ه کمک

محتوای اصلی محتوای بلندمدتی است که ممکن است مستقیماً تعداد زیادی کلیک را جذب نکند، اما ماه ها یا سال ها پس از تاریخ انتشار با ارزش باقی می ماند. اگر به وبلاگ تیم فریز که در بالا به آن اشاره کردیم نگاه کنید، متوجه خواهید شد که بیشتر از محبوب ترین پست های وبلاگ دو سال پیش نوشته شده است. برای یک استراتژی بلند مدت چقدر موثر است؟ در مقابل، استراتژی های محتوای کوتاه مدت برای یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص به شدت هدف قرار می گیرند، بنابراین همه آنها به طور کامل محتوای اصلی را نادیده می گیرند. متأسفانه، این منجر به وب می شود. سایت ارزش کمتری دارد و برای همه کاربران کمتر مرتبط است.برای جذب کلیک های طولانی مدت و اطمینان از اینکه خوانندگان یک وب سایت همیشه درگیر، سرگرم کننده و مصرف کننده هستند، محتوای یک سنگ ضروری است.

  1. ارزش محتوای بلند مدت تحت تأثیر فروش قرار نمی گیرد:

در محیط بازاریابی امروزی، مشتریان چیزی را دوست ندارند.

HEیک‌كS NEMی‌MACAABE BEDANDHAND کARANETUNAND BEDOND BELUDETHANDEAHANETAHANETAHE زیNDNی کnd ya ” اغلب اوقات، این رویکرد به سادگی مشتریان را از خود دور می کند و فروش محصولات طبیعی را برای شرکت شما دشوارتر می کند. متاسفانه، فروش سخت اغلب به دلیل محتوای کوتاه مدت انجام می شود. در نتیجه یورک محتوای محتواست.

از سوی دیگر، سترگی هی کنتمنت توروتی مدتت، کونین کاری را نمع نیم دینند. از آنجا که آنها برای ایجاد پاسخ فوری از خوانندگان طراحی نشده اند ، نه اصرار و فوریت ، آنها به دنبال ارائه ارزش و ارتباط هستند.

این به نوبه خود راهی فوق العاده برای تقویت روابط بلندمدت با مشتری و اطمینان از اینکه شرکت شما همچنان نیازهای مشتریان شما را برآورده می کند، است.

  1. استراتژی‌های محتوای طولانی‌مدت راهی مؤثر برای نزدیک شدن به رویدادهای جاری هستند:

ایا فیکر می کند کینین در مدر اخبتیلنست دروبی فیکر کن

وبلاگ های پرطرفدار متمرکز بر محتوا بسیار مهم هستند و این اشتباه است که این را تنها یک استراتژی کوتاه مدت بدانیم. اخبار را به عنوان منبع اخبار معرفی کنید و صنعت مرتبط را به طور کلی بدن شما را تقویت می کند.

  1. محتوای بلند مدت خود را تبلیغ می کند:

عدم انتشار محتوای خود یکی از خطرناک ترین اشتباهات در کل صنعت بازاریابی محتوا است و متاسفانه این اشتباهی است که بسیاری از بازاریابان مرتکب آن می شوند.
در هلی ک کنتم کوتام مدت بری سکسیک نیاز به تبلیگ تبیگری دارد، مومبر را َنتم مدت کاساً خود را تبیغ می کاساً کود را تبیغ می کند.

هنگامی که محتوای با کیفیت، عمیق، خوب و طولانی مدت ایجاد می کنید و آن را برای فالوورهای خود ارسال می کنید، می توانید به راحتی برای کلمه کلیدی انتخابی خود رتبه خوبی کسب کنید. اشتراک گذاری در طول زمان یک راه عالی برای ایجاد پایدار و طولانی مدت است. رتبه بندی های مدتی که می تواند موقعیت SERP شما را تقویت کند و رتبه شما را در طول زمان بهبود بخشد.

  1. محتوای بلند مدت محتوای خوب:

يكي از درفس‌هاي بلندمدت و تعريف كوتائ‌مدت به منتدر به مهم‌بري‌ها به تطبيق يك برمي‌گرد به تيك يك كے كليلي، افرادي كه متعهد به پيگيري هستند و تعبير متتوا طري اشق محمبريغ حبابري.

در حالی که همه انواع محتوا مهم هستند، تولید محتوای طولانی مدت نیاز به تفکر و اولویت های متفاوتی نسبت به تولید محتوای کوتاه مدت دارد. به همین دلیل، استراتژی های محتوای طولانی اغلب محتوای بهتری دارند که به طور موثرتری به خوانندگان ارائه می شود.

  1. محتوای بلند مدت یک مخاطب هدف موثر ایجاد می کند:

وکتی سابه از آندید مدادک می شود، نمی شود که کے کے کے کے کے ین دلیل به إنداء یک غروف عزیم اما بدون بالتعرف از فالوورها می شود.
در عوض، می‌خواهید مخاطبانی از افرادی ایجاد کنید که واقعاً به مفهوم و محتوای شما علاقه‌مند هستند و در هنگام گسترش آن به طور فعال با آن درگیر می‌شوند.

این یکی از زمینه هایی است که استراتژی محتوای طولانی مدت بسیار قدرتمند است، امروزه افراد کمتری به محتوای طولانی توجه می کنند و با تبدیل آن به بخش بزرگتری از استراتژی محتوای خود، می توانید مخاطبان و مشتریان بالقوه بهتری ایجاد کنید. شرایط واجد شرایط بیشتری را دریافت کنید.

  1. محتوای بلند مدت برای سئو بهترین است:

سعو هندی فی استرجیه است که شرکت ها برای حقیقة انلاینی به ارن نیا.

علاوه بر بهینه سازی محتوای صحیح، شرکت هایی که می خواهند از سئو به خوبی استفاده کنند، باید اطمینان حاصل کنند که محتوای آنها از کیفیت بالا، مرتبط و مفید برای خوانندگان برخوردار است.

علاوه بر این که محتوای بلند مدت با در نظر گرفتن خواننده نوشته می شود، هدف قرار دادن گروهی از کلمات کلیدی با استراتژی محتوای بلند مدت آسان تر از استراتژی محتوای کوتاه مدت است. کلیک های بیشتر در وب سایت شما می‌کند.

محتوای استراتژی نتیجه بلند مدت

شاید در ابتدا نگاه کردن به محتوا با سرعت بیشتری آسان‌تر به نظر برسد، اما این واقعاً راهی سریع برای متوقف کردن محتوا است که بر موقعیت شما تأثیری نمی‌گذارد.

کنتمنت خوب و تشولدبخش منازل فیکرت، زمان ی تهاله است. این امر مستلزم یک استراتژی بلندمدت است زیرا طبیعتاً محتوا در کوتاه مدت جواب نمی دهد و در نهایت زمان و تعهدی که برای اهداف و استراتژی های بلند مدت سرمایه گذاری می کنید منجر به سود بیشتر و بازده سرمایه گذاری بیشتر می شود. و إن مستر می شود زمان به خوبی شرف شود

برای امتیاز اینجا را کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]