رتبه بالاتری در نقشه های گوگل و 10 نتیجه جستجوی کلیدی کسب کنید

رتبه بالاتری در نقشه های گوگل و 10 نتیجه جستجوی کلیدی کسب کنید

شما به دنبال مکانی برای صرف شام در محله جدید هستید یا به مکانیکی نیاز دارید که به طور غیرمنتظره ای در هنگام پنچر شدن لاستیک به شما کمک کند. कजा रा नेगा मी कनी؟ אגר בה Google Maps עבור דאדידד، טנה ניסטיד. ن روزها، بری از ما برای کاشف بیبی مهالی و دیکی کر اغاکانه تری بری خرید بری بیبی بیبی بی بی آیین و به دیک کسب کسب باهتر در کوگل مپـــــــــو.

بنابراین، چگونه کسب‌وکارهای محلی در جایی که مصرف‌کنندگان در حال رشد هستند و به دنبال خرید محصولات و خدمات محلی هستند، بالاتر می‌روند؟

10 مرحله کلیدی برای رتبه بالاتر در نقشه های گوگل!

در انجاز ده تاحت بری کسب کوب روگ، اینگ ترافیک و ایمانسای کتیندیر هیشتر از ترایک google maps بریدی شه شه است.

  1. یک نمایه کسب و کار Google را درخواست و تکمیل کنید.

اولین گام در ایجاد دید در Google Maps مهم است که شامل خدمات بازاریابی دیجیتال می‌شود: ادعای مالکیت و بهینه‌سازی فهرست کسب‌وکار Google شما (GBP – قبلاً به عنوان Google My Business یا GMB شناخته می‌شد).

اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، می توانید به سادگی نام کسب و کار خود را در Google یا Google Maps جستجو کنید و فهرست خود را تأیید کنید.

هنگامی که یک لیست دارید و به حساب Google خود وارد شدید، اکنون می توانید آن را حتی مستقیماً از داخل نتایج جستجو ویرایش کنید.

GBP، به عنوان دارایی Google، سیگنالی از وجود واقعی کسب و کار شما به Google ارائه می دهد – و اطلاعات در اینجا دقیق و به روز فرض می شود.

گوگل این جزئیات را با مواردی که در وب سایت شما و سایر فهرست ها و منابع محلی وجود دارد پیدا می کند. هیشتر در مدر مدرین آنها در یک کیلتی.

  1. لینک ارسال محتوا (اشتراک گذاری تصویر)

पुस अजे असे अचे जेस लेस लेस को डाद का शमा कार शा ता हौडी में शुद शुद शुद शुद शुद शुद शुद शुद शुद शुद में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में

Google به کسب‌وکارهای فعال برای دیدن موارد بیشتر در Google Maps پاداش می‌دهد، بنابراین مهم است که به‌روزرسانی‌های منظم را در نمایه GBP خود پست کنید.

این به‌روزرسانی ممکن است و باید شامل پیشنهادات ویژه، رویدادهای میزبانی‌شده، پیوندهایی به پست‌های وبلاگ مرتبط یا به‌روزرسانی‌های تجاری عمومی باشد.

در صورت امکان، جاسازی تصاویر در به‌روزرسانی‌های خود نیز توصیه می‌شود، زیرا تصاویر بصری احتمالاً تعامل بیننده را از نظر اشتراک‌گذاری یا کلیک کردن افزایش می‌دهند.

ه تصادف

  1. حضور وب خود را برای جستجوهای محلی ارگانیک بهینه کنید

اگر می‌خواهید رتبه خوبی در نقشه‌های گوگل کسب کنید، باید راضی باشید که حضور وب‌سایت شما، از جمله وب‌سایت و محتوای خارجی شما، برای مخاطبان محلی شما بهینه شده است.

می توانید شروع به سئوی محلی کنید تا تشخیص دهید که باید توجه خود را بر روی کلمه کلیدی، محتوا و نمای پیوند متمرکز کنید – زیرا این سه نویسنده اصلی هستند که حضور بر اساس آنهاست.

وب سایت شما باید ساختار خوبی داشته باشد تا Google بتواند به راحتی محتوای شما را بخزد و فهرست کند، و محتوای وب سایت شما باید غنی از کلمات کلیدی، مرتبط، محلی و هدف گرا باشد و دارای پیوندهای داخلی و خارجی باشد که برای مخاطبان معنادار باشد. मी केंड braй.

گوگل به وب‌سایت‌هایی کتجوگران را با کمترین کلیک ممکن به استب‌ها سفری می‌کند. و باعت كسب رقائة بالهر در گوگل پــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــور،

وب سایت ها نیز باید به آلیکت شوند و بدون در نزر کیردتگاه دهنوری منتدل veni presentation چهند.

این به ویژه در سطح محلی مهم است، زیرا جستجوگران به طور فزاینده ای جستجوهای خود را در تلفن های خود شروع می کنند.

  1. از مدل های کسب و کار محلی استفاده کنید

وقتی صحبت از ساختار محتوا و جزئیات کسب و کار می شود، گوگل و سایر موتورهای جستجو استانداردسازی را ترجیح می دهند – که منجر به توسعه می شود.

طرح‌بندی محلی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا کد را در اطراف محتوای خود بپیچند تا خزیدن و فهرست‌بندی برای Google آسان‌تر شود.

فهرست کسب و کار محلی بسیاری از جزئیات یک کسب و کار مشابه را در فهرست کسب و کار Google پوشش می دهد، که طبیعتاً گوگل به آن اشاره می کند.

هرچه اعتبارسنجی موقعیت مکانی خود برای Google آسان تر باشد، احتمال اینکه کسب و کار شما به طور برجسته در Google Maps نمایش داده شود و در Google Maps رتبه بالاتری کسب کند، بیشتر می شود.

  1. نقشه گوگل را به صفحه وصل کنید

در که به صراحت بیان نشده است که جاسازی نقشه گوگل در وب سایت شما جهت کسب رتبه بالاتر در گوگل مپ از نظر رتبه بندی شما در نقشه های گوگل تفاوت ایجاد می کند، به این معنا که این فرمت از گوگل است دور از ذهن نیست.

در اینجا نیز گوگل می تواند با تجربه کاربری ثابت شده جستجوگران خود را راضی کند، به همین دلیل است که هر کسب و کار و شغلی باید در جهت جلب رضایت مشتریان خود باشد.

  1. اختراع کسب و کار شاخص

هر کسب‌وکاری می‌تواند یک فهرست GBP ایجاد کند، اطمینان حاصل کند که اطلاعات اولیه کسب‌وکارشان به‌روز هستند، و محتوای محلی و مرتبط زیادی را پست کنند.

با این حال، یکی دیگر از عواملی که در تعیین اینکه آیا، و کجا، یک کسب و کار محلی در Google Maps نشان داده می شود یا خیر، بسیار مهم است، نظرات مشتریان است.

گوگل به تعداد بررسی هایی که کسب و کار شما شناسایی می کند و میزان فعال بودن آن در پاسخ به نظرات، صرف نظر از مثبت یا منفی بودن آنها، توجه زیادی می کند.

طبیعتاً، هر صاحب کسب‌وکاری می‌خواهد تعداد بررسی‌های منفی را که دریافت می‌کند محدود کند و به سرعت با همه نظرات منفی مقابله کند.

إن در قاعد مي توادن راحي والتوادن بريا نشمة دادن عقد كسب و كار شما به مشبتري خدمات.

در حالی که مکان‌های زیادی وجود دارد که مشتریان می‌توانند نظرات خود را به صورت آنلاین ارسال کنند، از جمله فیس‌بوک، Yelp، و سایر سایت‌های بررسی خاص صنعت، بررسی‌ها در فهرست‌های GBP وزن بیشتری در رتبه‌بندی Google Map دارند.

به‌زودی پس از براین

خدماتی برای کمک به بررسی درخواست‌های خودکار (از طریق ایمیل یا متن) پس از انجام برخی اقدامات مشتری به صورت آنلاین یا آفلاین (مانند ملاقات با مشتری، پرداخت فاکتور و غیره) و مدیریت منابع متعدد از طریق داشبورد مرکزی.

اتوماسیون می تواند زمان زیادی را برای مشاغل محلی پرمشغله صرفه جویی کند و اطمینان حاصل کند که نظرات مثبت به طور مرتب وارد می شود.

  1. فهرست / نقل قول های مهالی کود را با NAP کود به روز کیندی

سه بخش مهم از تعريف جينت در GBP، وب سايت و در شرع وببب، نامت، عدرس و نبور تعليفه يشا NAP.

هم برای گوگل و هم برای عدینی شما که همم است که NAP شما در همه آئین سورت با کیمی و کیمی با

به آين رفردات به كسب و كار شما از سايت شرك عليث، نقل قول نيز گورت مي شود.

برای یافتن و اطمینان از به روز بودن NAP خود، می توانید با جستجوی ساده نام کسب و کار خود و به خاطر سپردن همه مکان هایی که می توانید جزئیات کسب و کار را در آنها پیدا کنید، شروع کنید.

هر نمونه را بررسی کنید و با هر دایرکتوری یا مالک وب سایت تماس بگیرید تا این اطلاعات را به روز کنید.

همچنین خدمات لیست خودکار محلی رایگان و پولی وجود دارد که به شما امکان می دهد NAP خود را به همراه سایر اطلاعات مهم تجاری مانند URL های وب سایت، خدمات یا حتی تصاویر مربوط به یک مکان مرکزی شناسایی و به روز کنید.

  1. بک لینک محلی بسازید

بک لینک ها یا لینک های ورودی برای توسعه استراتژی های NAP ما موثر هستند، به طوری که وب سایت های شخص ثالث به صفحات وب سایت اصلی شما پیوند داده می شوند.

لینک بازگشت

اگر لیست ها را با پیوندهای آنها در لیست های محلی نگه دارید، اگر گزینه های دسته بندی ارائه شده است، باید مطمئن شوید که آن لیست ها در دسته بندی های مناسب قرار دارند.

در حالّ ن ایدی‌آل، در لینک‌ها به وب‌سایپ این

اکثر دایرکتوری ها ارزش پیوندهای “دنبال کردن” را درک می کنند و بنابراین هزینه ای را دریافت می کنند، اما باید به دنبال فرصت هایی برای ایمن سازی پیوندها از منابع غیر پولی دیگر مانند سایت های شریک، صنعت یا سازمان های خدماتی باشید.

  1. با جامعه درگیر شوید

همانطور که گوگل به فعالیت GBP پاداش می دهد، همچنین به میزان فعال بودن یک تجارت در جامعه به عنوان ابزاری برای ایجاد حضور و قدرت محلی توجه می کند.

کسب‌وکارهایی که به طور طبیعی با سازمان‌های خدمات محلی (مانند اتاق‌های بازرگانی، موسسات خیریه یا گروه‌های ورزشی)، حامی رویدادهای محلی یا شراکت با سایر مشاغل محلی برجسته هستند، به طور طبیعی به جامعه کمک می‌کنند.

  1. به SERP ها و The Long Tail توجه کنید

می‌توانید خودتان جستجوهای دستی را در Google انجام دهید (ترجیحاً به صورت ناشناس و بدون ورود به حساب Google خود)، یا می‌توانید از میان تعدادی ابزار نظارت بر رتبه‌بندی انتخاب کنید، که بسیاری از آنها به شما امکان می‌دهند به طور خاص فیلتر رتبه‌بندی خود را ترسیم کنید.

هنگام در نظر گرفتن اینکه کدام کلمات کلیدی را دنبال کنید، حتماً هویت محلی و کلمات کلیدی واجد شرایط مانند “نزدیک به”، “بهترین” و “مقرون به صرفه” را در نظر بگیرید. «فروشگاه‌های بدون خودرو در منتدی من»، «بهترین شرکل‌های بدون خدور قیابری» بدون خودرابر قیم منارسب. “

سه، چهار و پنج کلمه کلیدی مانند این طولانی در نظر گرفته می شوند، به این معنی که ممکن است حجم جستجوی محلی قابل توجهی نداشته باشند – اما این حجم ها را می توان جمع کرد.

با گذشت زمان، اگر واقعاً مرجع کسب و کار محلی خود را ایجاد کرده باشید، رتبه های برتر به دنبال آن خواهند بود.

کسب و کار خود را در نقشه گوگل قرار دهید تا در نقشه گوگل رتبه بالاتری داشته باشید.

کوم ایکنونب با در دست لستان با در دست لستان

அக்குத்து குட்டு வ தியுத்திய்க்குகுவ

گوگل بهترین پاسخ ها را به سوالات مشتریان برای کسب و کارها ارائه می دهد

منبع: ترجمه: https://www.searchenginejournal.com/local-seo-small-business/454910/

برای امتیاز اینجا را کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]