
توضیحات متا عامل رضابندینیدینیداما میتوادنی کلیکهای مترین رب کند و نگریزین بیشنی به ترافیک بیشنی مد.
همانطور که گفتید، احتمالا متوجه شده اید که گوگل همیشه از کدنویسی توضیحات استفاده نمی کند. گاهی اوقات قسمت دیگری از صفحه را انتخاب می کند. اگر وقت خود را صرف ایجاد یک توضیحات متا کنید، نمی توانید به آن آسیبی وارد کنید.
بازنویسی متا تسویر گوگل هر كاند وقت دیبون ایكھیں می كید؟
برای بردن به آن سمابی، متا کد شده را با دسکتاپ اقتی گوگل برای 20000 کلمہ کیلما کیمہ کے کے کے کے کے کے را در سعو دریابیم.
اما اول یک واقعیت jalib….
ساعت 25.02 این صفحات بهترین رتبه را دارند و توضیحات متا ندارند.
در اینجا برا برا رونتابندی:
ברי ר קס ק עקשע מ מ ، ، ספרדים דר א סט 0.28 ק צעק צעק דר נער מ֯ מ֯ מ֯ א א בר קשנ קשנ קשנ קשנ ק ק דר שדשתדד ، ר ר קד קד עד עד עד עד מ מ מ מ מ מ עד עד עד עד עד עד עד עד עד עד עד עד עד עד עד עד עד עד עד עד קד קד קד קד קד קד קד קד קד קד קשנ קשנ קשנ קשנ קשנ קשנ קשנ קשנ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ עשר עשר עשר נער נער נער נער נער נער נער נער נער נער נער נער נער נער נער נער נער נער נער נער נער נער עשר עשר עשר עשר עשר מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯ מ֯.
گوگل 62.78 درصد مواقع متا را بازنویسی می کند. بله، گوگل توضیحات متا را برای اکثر نتایج جستجو بازنویسی می کند:
این در کیزها کیلی کیزها RA به ما می گوید ام تکیم کردن دائه ها هه روشن تر… اسد.
эн чтобы брайسر ضخیم به 59.65 برای کے دم دراز 65.62 یورو
ما فرض کردیم که گوگل توضیحات دقیق تری برای کلمات کلیدی ایجاد می کند.
این بر اساس این واقعیت است که میانگین نتایج صفحه اول برای کلمه کلیدی صدم رتبه بندی می شود و توضیحات کد شده معمولاً در اطراف کلمه کلیدی اصلی “سر” نوشته می شود.
به عنوان مثال، کلمه کلیدی هدف واقعی این پست “جستجوی کلمه کلیدی یوتیوب” است – بنابراین ما جزئیات را یادداشت کردیم.
در تسلمة، گوگل جزئیات شرق كد شده ما را در رسملة برای كلما بری مدر مدر نشك: ی د، م.
گوگل کمتر احتمال دارد توضیحات متا را که کوتاه هستند بازنویسی کند. گوگل توضیحات متا را که خیلی طولانی هستند کوتاه می کند:
ام این بر شانس بازنویسی گوگل آنها تاسیر می تزادرد?? به تصدیر دیگر، وکتی تفریحی مبار شما کیلی تورونی است، ایا گوگل بیشمی
بیایید به داده ها نگاه کنیم:
نتایج تقریبا برابر است. گوگل 61.46 درصد از توضیحات طولانی و 63.69 درصد بقیه را پیدا کرده است. با کمال تعجب، به نظر می رسد که حفظ توضیحات متا در محدوده، امکان بازنویسی آنها توسط گوگل را تغییر نمی دهد.
شاید به این دلیل است که توضیحات به اندازه کافی طولانی هستند که 40.61 درصد از 192656 توصیف در صفحه منحصر به فردی است که آنها را مطالعه کرده است.
অনান নান্গা মেদ বেদ ব্র্তে নিক্দ্যা
بله، مرتبط و قانع کننده هستند، آنها کلیک ها را جذب می کنند، بنابراین هنوز ارزش نوشتن دارند – حتی اگر به طور متوسط فقط در 37٪ مواقع نشان داده شوند.
اگر سایت شما بزرگ است، صفحاتی را اولویت بندی کنید که:
- از ترافیق عرقانیک دونزویک کنید
- брай работы банди др Гогул изнавление шедь день
- احتمالاً در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. (جایی که متا برای کیک بریک که کیک در گیاب تگهای OG وکیں من شود.)
اتخاذ این رویکرد باید بیشترین تأثیر را در کمترین میزان کار داشته باشد.
ببینید: https://ahrefs.com/blog/meta-description-study/
برای امتیاز اینجا را کلیک کنید!