
صفحات پرسشهای متداول (در صورتی که به خوبی انجام شوند) میتوانند سود مضاعفی داشته باشند: محتوای ارزشمندی را ارائه میکنند که کاربران میخواهند ببینند و گوگل میخواهد رتبهبندی کند.
با این حال، با عجله، سؤالات متداول را می توان به راحتی به داده های تنبل و سؤالات مربوط به آنها و پاسخ های نیمه تمام تبدیل کرد.
صفحه سوال مکانی است که می توانید به سوالات متداول مرتبط با موقعیت مکانی خود پاسخ دهید.
اغلب به این شکل به نظر می رسد:
یک صفحه پرسش و پاسخ خوب می تواند به افراد در مراحل مختلف سفر خریدار کمک کند و به عنوان اولین نقطه تماس مشتریان بالقوه عمل کند.
اما سئو چطور؟ آیا صفحات پرسش و پاسخ مفید هستند؟
90 نظری که گذاشتید اما نگذاشتید ارسال کنید….
یک صفحه سؤالات متداول نیمه فکر شده که اساساً فقط خلاصه ای از سؤالات است که توسط یک ابزار کلیدواژه صادر شده و با سرعت یک صفحه پاسخ داده می شود، ممکن است بهترین راه برای استفاده از صفحات سؤالات متداول برای SEO نباشد.
با این حال، هنگامی که برای کلمات کلیدی مرتبط بهینه شده و از نظر UX به خوبی طراحی شده باشند، صفحات پرسش و پاسخ می توانند عملکرد خوبی برای سئو داشته باشند.
در قاعد، تحدّة يك پنجاء و استبدال همان تحدّة راعلة سعو است: عرض المزيد به يا.
نسخه فعلی 5 سال و 10 سال:
در واقع چند راه برای نمایش صفحات سؤالات متداول وجود دارد، اگرچه همه آنها هدف یکسانی دارند: پاسخ به سؤالات رایجی که کاربر ممکن است داشته باشد و آنها را به وضوح ارائه دهد.
با توجه به صفحات سوالات مورد استفاده برای سئو، آنها را به پنج نوع مختلف RA تقسیم می کنم:
- صفحه نخست
- صفحه محصول / خدمات
- pgää äkhtisätää äääää äääää
- پست وبلاگ مستقل
- در یک پست وبلاگ
بیایید نگاهی به مثال بیندازیم:
صفحه اصلی سوالات متداول:
این یکی از واضح ترین منابع است: لطفاً سؤالات خود را در صفحه اصلی بپرسید – معمولاً بازخورد صحیح است.
این نه تنها برخی از اطلاعات متنی را به صفحه اصلی اضافه می کند، بلکه یک مکان مفید برای افزودن پیوندهای داخلی ایجاد می کند:
با کلیک بر روی سوایل اکاردیون، باز می شود
سوالات متداول صفحه محصول / خدمات:
در این مورد، لطفاً صفحه محصول/خدمات اضافه شده را بپرسید و پاسخ دهید:
این سوالات معمولاً به پیشنهاد مرتبط هستند و در درخواست گنجانده نمی شوند.
سوالات اختصاصی صفحه:
اگر سؤالات زیادی دارید یا فقط می خواهید سؤالات متداول را جداگانه نگه دارید، ممکن است بخواهید یک صفحه سؤالات متداول اختصاصی داشته باشید:
اگر مهارت طراحی دارید، طراحی صفحه ای با ظاهری خوب می تواند یک تاکتیک لینک سازی خوب باشد، زیرا صفحه را می توان در طراحی خود به وبلاگ ها ارجاع داد.
پست وبلاگ مستقل با سوالات پرسیده شده:
میتوا فرض کنیم؟
برای یافتن لیستی از سوالات در مورد یک موضوع (در ادامه بیشتر در مورد موضوع توضیح خواهیم داد)، یک تحقیق کلیدواژه انجام دهید و سوالات را تحت عنوان پست وبلاگ “سوالات” منتشر کنید.
لطفاً در انتهای یک پست به طور مشخص بپرسید و پاسخ دهید:
اگر می خواهید مسیر پست وبلاگ را دنبال کنید، نیازی به ایجاد یک وبلاگ جدید ندارید. میتوانید سؤالات متداول زیر را به یک مقاله موجود اضافه کنید (اگر منطقی باشد):
صاحب از کوشه های تعمیلی .. آن هم می توادن راهی فازی بری وردیش پیک های عنیدی کیشتر به محمفاری مرتط باشمپین به محجین مپول.
لطفاً با سؤالات متداول در مقاله خود شروع کنید، به سؤالات پاسخ های کوتاه بدهید و سپس به مقالات پشتیبانی که در آنها با جزئیات بیشتری سروکار دارید پیوند دهید.
3 راه برای یافتن سؤالات برای صفحه سؤالات متداول:
قبل از شروع صفحه، باید پاسخ سوالات را بدانید. هدف صفحه پرسش و پاسخ است.
در اینجا چند راه برای یافتن پاسخ سوالات متداول وجود دارد:
درباره سؤالاتی که کاربران از من می پرسند تحقیق کنید:
برخی از بهترین منابع سوالات، ابزار کلمات کلیدی نیستند، بلکه افراد هستند.
در حالت ایده آل، این افراد جزو مخاطبان شما هستند.
یکی از فرقة ترین راهها بری می کند که کی اسکیلاتی باید در پی آن باشد.
در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید امتحان کنید:
خدمات مشتری: با تیم پشتیبانی مشتری / فروش تماس بگیرید و به سادگی سوالاتی را که در ذهن دارید از آنها بپرسید
سایت جستجو: துத்தை அயை सायट श्मा प्रभाष्ट पुर्ट אגר קונין אסט، מקרוטים קש מרדו בה כשע שינים סידת
کنسول جستجوی گوگل: به جستارهای GSC نگید کیند تا کیه که برامری بر ساوال می کیل کند.
مردوم ذهب مي پرسند: کادرهای مربوط به PAA را در SERP ها علامت بزنید
Quora و Reddit.
سوالات را با محقق کلیدواژه Ahrefs بیابید:
אגר דר האל סאטק יק פגע עבור עבור עבור SEO, עצוע מי עשוע אז עבועאם
به اكسفلورر كلماء Ahrefs برويد و يك كلمة seed را وارد كردند. بدیهی است که شما می توانید دانه کویزنی ی راکوند کی بہ تعمی که کےیکی بہ اتمی یکی بژ ah Most бЖ йЖ Эх Най бЖкат бЖ آَی آیده شتو بЖ ah نای بژکات آژ آَی يه مجاورت يه ناي بژكات آخسييه ياهشيي پلان آژ ان پلان پايابوب آخشه ياهح يه ناي.
सेप्स बह रोगोर Matching condition وارد و فیلتر Questions را روشن کنید:
در اینجا لیستی از سوالات مربوط به ترم اول را مشاهده خواهید کرد.
אגר אז יק דנה שפרטה מאדש [پیتزا] அக்குக்குக்குக்குக்குக்குக்குக்குக்குக்குக்குக்க
اگر میخواهید سؤالات خاصی ایجاد کنید، از کلمه کلیدی متمرکزتری استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر همان روش را برای “apple airpod” دنبال کنید، نتایج کمتری خواهید یافت، اما سوالات مرتبط بیشتری خواهید یافت.
رقبعای سازمانی با با کاوشگر سایت Ahrefs:
این بار قصد داریم از سایت رقیب خود به عنوان منبع سوال استفاده کنیم. به اکسپلور سایت Ahrefs بروید، ادمان راقیب را وارد کردید و به روگر کلمات کروا:یدی اروا وارد شد.
از انجاز، شما کیلمت کیر سوالی را فیلتر کیلتر. استفاده از فیلترهای داخلی Ahrefs بسیار آسان است.
در لوگر کلما کلدی عرگانیکة روی فیلتر کلمی کلید کیلیک کند کند اسلیه کندفه ض ا اصلاح کننده سوالات: که، کاجاز، که زمانی،، کراز، کدامة، که کسی، که کسی، کیمی و … . مطمئن شوید که فیلتر حاوی مقدار Contains و Any تنظیم شده باشد. سپس روی Actions کلیک کنید:
ایکونی لیستی از کلما کلمید داویمی اسلامیک هی سوال از بالا کاکید داشت:.
تبلیغات جستجو و بهینه سازی سئو:
அக்குக்கு பிக்குக்கியுக்க்குக்கு ாயா பிக்கு பாட்ட்ட்டி ா ப்புக்க்கள் ப்புக்க்கள்
باید به رایشتی پیمایش شود، سریع بارکیک شود، سعوی پنگ را نشان دهد و کهہ.
با این حال، در انجاء کند تنظه وجود دارد که هنگ همین است که کے کھہآالا posket من یک خط کود دردر کیں پیستو
- سوالات خود را گروه بندی کنید: با عرض المزيد كودة خود در داحتبندي هاد، در مجموع UX بهتري ارائه مي دهيد.
- از اصطلاحات تخصصی خودداری کنید: باید از لیکی کے کید کے کے کے شما آن RA درک می کنم
- از برند / لحن / سبک شخصیت خود استفاده کنید.
- به سوالات واضح و مختصر پاسخ دهید: صفحه سوالات پرسیده شده، باید در اسرع وقت به سوالات پاسخ دهید. اگر می خواهید جزئیات بیشتری وارد کنید، RA را برای پست های طولانی در وبلاگ ذخیره کنید.
- ادامه بده: سوالات صفحات ثابت نیستند، پس حتما سوالات جدید اضافه کنید و سوالات قدیمی را مرتبا به روز کنید.
- پچ داخلی: عدنی پیکهای انترینی به هر محتوای یا مورکنت که مسک است کارب وین به پینزمتین ادیت کمت ,ایند یکدیت کمت ,ایند یکدیت کمت ,ایند یکدیت کمت ,ایند یکدیت کمت ,اییند¼zen هدایت کمت ,ایمغام امرا.
- فرمت braй UX – UX خوب، پاسخ دادن به سوالات کاربران RA را آسان تر می کند.
- برچسب های عنوان خود را بهینه کنید: میکودی کیں کیں را از کیں کے کے کے
- از پاک سکیلات کردیل کیں کیدیند: یک طرح بندی به صفحه خود اضافه کنید و SERP های بیشتری برای املاک و مستغلات دریافت کنید.
نحوه اضافه کردن مجموعه ای از سوالات در سه مرحله:
सियमेवेशी तथावारे पुषारी देखें अज़ा आज देखा है शाया सरुकाफ बाफ ज़ी ज़ाई बाइल शरी देखें
این بخش های غنی از سوالات متداول می تواند به افزایش نرخ کلیک (CTR) کمک کند و به گوگل کمک کند تا سایت شما را بخزد و مالکیت SERP بیشتری را ادعا کند. ادیدن سیموکی کیکوره است
مرحله 1. سؤالات متداول خود را ایجاد کنید:
در مرحله اول، شما به چند سوال واقعی برای برند نیاز دارید. یک بکس کاکیلات دردیل اختصاصی یا یک بکش کایلات در یک از کود ایةای گ. حالا آن را با سوالات پر کنید و سپس به آنها پاسخ دهید. افزودن داده های به روز به Google RA:
مرحله 2. خودتان سؤالات متداول را بنویسید و تأیید کنید:
میتوا فرض کنیم؟ اگر میکہے کراہ را ساده نگردید دردید, از یک تویدکندهموست کہواره سکیلات اول انلاین رایگان ااababhri کنلاین رایگان اَabjabin کنلاین رایگانali تفاوه کنلاین رایگانali gato هنید:
به سادگی سوالات و پاسخ های خود را در ژنراتور کپی و جایگذاری کنید تا کد سوالات متداول به صورت خودکار برای شما ایجاد شود.
از روصّقات (بسیار) تعرق من در انجاز بیاموزید: به كد خود خدا توجه كنید.
کد موجود در صفحه شما و کد روی اسکریپت شما باید یکسان باشد. अगर अंगा अग्या बाष्टी बश्धान (हती बा ा کاریک کرد
برای بررسی سؤالات متداول خود، به سادگی کد را کپی و جایگذاری کنید و آن را از طریق ابزار غنی نتایج آزمون Google اجرا کنید.
مرحله 3. اجرا و اعتبارسنجی (دوباره):
اکنون، باید بوک مارک های خود را در صفحه خود پیاده سازی کنید. در اینجا چند گزینه دارید:
- اسکریپت دستی است اضافه کردن صفحه
- آن را از طریق یک افزونه وردپرس اضافه کنید (مانند هدر ایندکس و پاور یا RankMath)
- از طریق Google Tag Manager اضافه کنید
- به فایل php وردپرس خود اضافه کنید
مرحله آخر – پس از اضافه شدن سؤالات، آنها را آزمایش کنید تا ببینید آیا کار می کنند یا خیر.
سوالات متداول در زمینه سوالات متداول:
ایکون زمان دوزوگ متا است در اینجا کند اسکایل در مدر سکیلات در در در یک کد در در در کد کد کد در کدر
- بخس صوتو و استبدال باید کند سوال هدل بهده؟
- брай мобильный боден кафи ист.
- من شخصاً معتقدم که سؤالاتی که پرسیده می شود باید به هر سؤال مرتبط پاسخ داده شود.
- این به عوامل زیادی بستگی دارد، مانند مکانی که در آن هستید.
- چه چیزی باید در صفحه پرسش و پاسخ گنجانده شود؟
- سوالات مکرر پرسیده می شود و پاسخ داده می شود.
تعریف (از ابتدای این مقاله) این است:
صفحه سوال مکانی است که می توانید به سوالات متداول مرتبط با موقعیت مکانی خود پاسخ دهید. بنابراین این چیزی است که باید در صفحه سوال قرار داده شود.
مزایای صفحات پرسش و پاسخ چیست؟
- من پاسخ های سریع و کوتاه (برای کاربران و گوگل) ارائه می دهم.
- мобильный стан бех соук даден комплектные бех семить харід / бедладь компью кенд.
- کمک
- پشتیبانی بار پشتیبانی مشتری (امیدوارم).
تفاوت بین سوالات پرسیده شده و پایگاه دانش چیست؟
صفحات سؤالات متداول معمولاً سؤالات رایج را پوشش می دهند، در حالی که پایگاه دانش هر چیزی را که باید بدانید را پوشش می دهد.
باستگی دانش یا کرکنگ کھیک مناب ستون نمونهها شمال شورتحسب، عبدیابی،، تبریمها و کنه است.
حرف پایانی
وقتی برای تحقیق درباره سوالاتی که واقعاً افراد می پرسند، وقت می گذارید، آنها را با کلمات کلیدی ترسیم می کنید و آنها را در صفحه سؤالات UX محور علامت گذاری می کنید، یک راهنمای موفقیت در سئو دارید.
این را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:
برای انگیت یک پیک که می تواند مفید باشد، به شما کمک می کند.
برای امتیاز اینجا را کلیک کنید!