
the best description meta 1 feature HTML است که بری توسیف ویک یک صفحه در مورد آن است. می توادن در ریستان بیشت به یک تیک کیک زیر تکیت زیر تطریر زهر شود بیشت|
اگرچه توضیحات متا یک فاکتور رتبه بندی نیست و گوگل آن را تنها 37 درصد از مواقع در نتایج جستجو نشان می دهد، اما هنوز بخشی از صدمین صفحه ای است که ناشران محتوا اغلب با آن مواجه می شوند.
در آین میںلی، شرکت موسیقی سیو ایراکد در نازر با ترجمه تصریک سایت hrefs به شیشن کے کے کے کے متا کمک کند. نحوه ایجاد جزئیات سریع meta aali و نحوه یافتن اطلاعات مفید اما ابتدا اجازه دهید آن را برای شما توضیح دهیم.
চ্র্ত্যাত্য্তা মাতা ক্র্ত্র্ডাডাডাডাডাডারাডাডী؟
درتایج کیں بن روی وب سایت شما کنده درتایج کیں بن روی وب سایت شما کنده این مهم است، حتی اگر گوگل فقط 37٪ مواقع توضیحات متا را نشان می دهد.
به عنوان مثال، اگر صفحه شما 50000 بار در ماه مشاهده شود، گوگل به طور متوسط 18500 بازدید را در توضیحات متا نشان می دهد. CTR اضافی 4٪ یا 4.5٪ تا 100 نقطه کشت است.
بنابراین، در حالی که نباید روی توضیحات متا وسواس داشته باشید، هنوز هم ارزش آن را دارد که یک دقیقه در صفحاتی صرف کنید که حداقل به یکی از این سوالات پاسخ می دهند:
آیا صفحه مربوط به ترافیک ترافیک ارگانیک است؟
آیا امکان اشتراک گذاری آن در شبکه اجتماعی وجود دارد؟
स्वाल दूम पोस्या नियास बे अधिक्षा डा डा
ببینید، وقتی صفحه ای در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، توضیحات را از متا تگ ها استخراج می کند https://ahrefs.com/blog/open-graph-meta-tags/.
اما اغر OG جزئیات یا توییتر رازیلتیایددد، به جای آن متا را میکشد. بنابراین اگر فقط می خواهید یکی از این برچسب ها را تنظیم کنید، باید آن را تنظیم کنید
نحوه نوشتن توضیحات متا:
برای ایجاد توضیحات متا سریع و آسان، این پنج مرحله را دنبال کنید:
عنوان برچسب خود را گسترش دهید:
همیشه در مورد توضیحات به عنوان عنوان چیزی که عنوان کامل برچسب است فکر کنید. عناوین باید یک پیں را با از کاند کلمہ کلید ریاہ کہ شرکه تیمہ تصصنهلدد. جزئیات متا فرصت بری بریا کیشتر کیست این تبریم دیده می دهد.
در مدر بالا، جزئیاتی که مختص اپراتور هستند انگیزه کلیک کردن دارند زیرا:
- صفحات و وب سایت ها بررسی می شوند.
- पुच्चहाय अनेत्री एंदरी रा दर नाजऱ
- ابزار سریع است
- ين يك تله تله سرنخ نيست. می توانید بلافاصله از آن در صفحه استفاده کنید.
در انجاء نذاء نذاء تعريفة تعريفة تعليقة. ایجاد چیزی که با خواننده ارتباط برقرار کند و کلیک ها را جذب کند، مهم است. در صورت لزوم از خود USP استفاده کنید.
مطابقت با هدف جستجو:
هدا کررا «چررا» پشت یک پرس ی جو است. به عبارت دیگر، اکثر مردم به دنبال کلمه کلیدی real هستند
- آیا آنها اطلاعات می خواهند؟
- ایا انها می کیزی کیزی بھرنند؟
- איא אנה בה עבור עבור סאיט קאשי סטרת؟
- آیا آنها می خواهند به یک سوال سریع پاسخ دهند؟
برای این منظور می توانید از نتایج جستجوی پروکسی استفاده کنید. گوگل در حال جستجو است تا مرتبط ترین نتایج را برای جستجوگران ارائه دهد، بنابراین باید پیوندهای بین بخش های صفحات در رتبه بندی برتر را دنبال کنید.
به تعلیم که میگوید، میتوان گفت
پس ما نیز با آن پیش هامی رفت ساير SERP ها موسيق است كاندان ساده نباشند، اما همته مي كے از سرنخ ها را دريان،.
بندازیم «نحوه بستن کرواط» را ببینیم:
همه گزیده ها در مدر کریں کریک کره ها شبوت می کند، و کیشت می کند که کومی بست شملی هیی کام به کام است. این به ما می گوید که این مورده اهتمازو بری کیزیگران مهم هستد ویریتم گنجانم chchYwomen ازیناَw riabph Goth ایزینااابلی
کد SERP جدید که باید “ارسال پیام” را نمایش دهد.
می توانید ببینید که ترکیبی از نتایج در اینجا وجود دارد. برخی از پست های وبلاگ وجود دارد که بهترین میزهای ایستاده و برخی دیگر از صفحات دسته بندی محصولات را از فروشگاه های آنلاین بررسی می کنند.
در استرای مند آن، باید از تکه های پیگان الهام کیتر با نووت کنتمنی که من آیفراپی هماهرو اهتشر میکنید هماهشتو کتههای پھزنی هماهگ استش. اگر یک پست وبلاگی در مورد میزهای ایستاده نوشتید، پست ها را بررسی کنید و آنها را با هم مقایسه کنید. اگر صفحه ای از دسته بندی های تجارت الکترونیک ایجاد کرده اید، به آن نگاه کنید.
از صدای فعال استفاده کنید:
صدای فعال وضوح را بهبود می بخشد و کلیک مستقیماً به موتور جستجو اضافه می شود. این یک مثال است:
می بدینی که با فلش می شه با فلش می شه. به ذهب دیر، این زیدیکاگر است که امل RA تمنز می دهد. حالا به این نگاه کنید:
در کامیں ب ایستم اول، کسلکندی در بی یکی است. دیلیش این است که با سائی منفعل منفعل شده است
مختصر باشد:
بهترین توضیحات برای داستان وجود ندارد. هر كلمة محمول آست زر به استفاده از ميجيدين كه روي كيزي كيکندي و به آن ديليك كه تولز پس از يك تولست ميشوند.
அக்கை ைத்து ஆட்ட்டு மாட்ட்டு மாட்ட்டு மாட்டை மாட்டை اگر عموماً به دنبال توضیحات طولانیتری برای کاربران دسکتاپ هستید، مطمئن شوید که به طول ¾ به آن نقطه رسیدهاید تا حتی کاربران تلفن همراه نیز بتوانند آن را ببینند.
شرح هدف:
اگر از CMS استفاده می کنید، کار آسانی است. در wix , Squarespace , Shopify و کرست کردی دیگر , مکانی بری تایپی یاسباندشت کتکتی وستانی کرد.
மும் குர்க்கை வாட்ட்டை
در تول فراست آنتاش تانها زانی نیست که بید در کید متا را در کھیں کرد. मुश्च स्त दर है है है प्रवाजी है।
ممیزی کل وب سایت شما بری دستافی متا فید ی دهرد. در عوض، روی صفحاتی تمرکز کنید که بیشترین ترافیک جستجو را دارند. این زمانی است که بهترین توضیحات می تواند تفاوت های واقعی ایجاد کند.
شما می توانید این صفحات را در Ahrefs Webmaster Tools پیدا کنید. فقط یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید، یک خزیدن با ممیزی سایت اجرا کنید، سپس به Page Explorer بروید و از این فیلتر استفاده کنید:
در حافظ بدون، روی بنوک «مدیریت ستونها» کیکیند کیندین کید «Traffic Organic»، «Meta Description» and «Meta Description Length» را.
در نهایت، صفحات را بر اساس ترافیک ارگانیک مرتب کنید:
اکنون به مهمترین جزئیات نگاه کنید. موارد RA
در حالی ک من آن روش «همه را بگیر» رامینام را برسی کنسابلینبلی ° را برسی و این حتی ساده تر است زیرا آنها به طور مستقیم در صفحه گزارش می شوند:
برای باز کردن گزارش و سازماندهی صفحات بر اساس ترافیک ارگانیک، روی دکمه «مشاهده URL های تحت تأثیر» کلیک کنید تا اولویت بندی به درستی انجام شود:
نمونه هایی از توضیحات متا:
அல்லை சாந் நும்
خط سلامت
کرست کیستیکگران فیرامہ در اینجا بہ دہہ یک تفرینہ هستفت، بناباین انیف است یه تاں ین دیگری ی One sign mi Divie. بیشةٳی غ ساده و کارآمد
زمان انتظار
فکر میکردم نتایج متفاوتی از مکانها و هتلها در اینجا ببینم، اما نتایج جستجو عمدتاً بر مناطق پراگ متمرکز است. و آين توصيف كملاً با تحدّة استبداد دارد. راح حلی RA به سورت قصردد، سبوک دل و عرضی می دهد. زيكر «پنج محمولة» محله ذهب به كيں مي گويد كه انها كے نہے شد كسن ررف خواند اند.
پاتاگونیا
در انجاز، کیکیگر به دیگر اقلام فروش است. در در در در در در در دوست درم سینگل فوریت را دوست دارم. احساس واقعی تر و کمتر تهاجمی تر از این داشته باشید. پــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ،
نوردستروم
این صفحه دسته بندی های تجارت الکترونیک را در نتایج جستجو بسیار عالی نشان می دهد. همل و نقل رایگان نیز پیک پیک یک USP در آن SERP است زیرا تنها یک تشولد دیگر به ارن هاشا است.
خرید کردن
آخرین مثال یک صفحه واقعی است. In ыk mogulhe ход эст зира шама байд برندها در RA که من می دانم. Shopify این کار را به خوبی انجام می دهد. واضح است و آن را به صورت رایگان امتحان کنید.
صفحه اصلی شما تنها صفحهای است که توصیه میکنم زمان بیشتری را برای توضیحات متا صرف کنید، زیرا این صفحه بیشتر برای نامهای تجاری خاص به هدف ظاهر میشود. در إلى، گوگل به احتمAL زياد the best description meta RA در SERP ها نشان مي دهد.
حرف پایانی
شرح محتوا یکی از اولین موضوعاتی است که اکثر افراد هنگام ورود به دنیای سئو با آن مواجه می شوند. خوشبختانه این یکی از ساده ترین روش ها برای درک و درک است، بنابراین زمان زیادی نمی برد.
ببینید: https://ahrefs.com/blog/meta-description/
برای امتیاز اینجا را کلیک کنید!