
در جانهی با 5.6 میلیارد جستجوی گوگل در روز، کے کیں در نستجوی کرفاب. به همین دیلیل موتورهای جستجو بازاریابی بری کسب و کار شما است پس با ایراکد همراب سبحد تا غوزف به زبان ساده برای مرایکتین موتوریک جستجن یرب.
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) نوعی بازاریابی دیجیتال است که از موتورهای جستجو برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما استفاده می کند.
குர்கை ஆயை அக்குத்தியுக்கு அக்க்கு யை sem ிர் பியுக்கு தர் மார் ப்ப்ப்பாட்டு ப்புக்கள் ை அயாயை click (ppc) அயுக்கு மே குல்ரார். با این حال، SEM شامل بازاریابی سیاسی و بهینهسازی موتور جستجوی قدیمی (SEO) میشود. اجازه دهید تر بغویم را روشن کنیم.
SEM یا SEO:
تفاوت واقعی بین SEM و SEO این است که هدف SEO فقط کشف ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو مانند Google است، در حالی که هدف SEM استفاده از روشهای ارگانیک و سیاسی است. سعو در زیر چتر SEM کار می گیدر
SEM در مقابل PPC:
تفاوت واقعی بین تبلیغات SEM و PPC در این است که PPC فقط برای خرید تبلیغات در موتور جستجو استفاده می شود، در حالی که SEM می تواند شامل SEO باشد. ما معتقدیم که بهتر است یک استراتژی جامع SEM شامل تبلیغات PPC و SEO داشته باشیم تا پولی روی میز باقی نماند.
چگونه یک استراتژی بسازیم SEM در سه تحت!
ایندون یک استراتژی SEM منسجم شمل تعریف کیدم کادم کلمت کلمی RA با SEO, PPC یا هر دو موره ه. அக்கி கே்கா திர்டியு முக்கு மிய்கி ை சான் சியாஜைக்கிட்டி ார் கார் கு க்கு ப்ப்பு புலை புலை
بنابراین اگر قبلاً در مورد کلمات کلیدی RA تحقیق کرده اید، این اولین قدم شماست.
می کودین کینی نمع این کار را در رهنمای جامی روزیک کلما کیما بیاموزید. اما اگر راهی سریع برای یافتن کلمات کلیدی میخواهید، چند موضوع گسترده را در ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Ahrefs’ Keywords Explorer وارد کنید و شرایط کاربردی گزارش را بررسی کنید.
به تعلیم یک، اگر سایتی در مد مددید، می کودین موضفری فردی مند «مد»، «هودی« «م وان را واودی َ» م وان ا و یک جونی. “.
صباس میتوا فرض کنیم؟
هنگامی که چند کلمه کلیدی به دست آوردید، درخت تصمیم زیر را دنبال کنید تا تصمیم بگیرید که آیا آنها را با SEO، PPC یا هر دو هدف قرار دهید:
بیایید این روند را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.
آیا به یادگیری علاقه دارید یا خرید؟
איא מי עבור בה אינ סווידי ה בה טור עשוק בינאה רכון בנדי קינידין؟
ایا کلیک کیلیک می کند؟
سوال 1. آیا جستجوگران به دنبال آن هستند؟
برای این سوال می خواهید کلمه کلیدی RA را جستجو کرده و آن را تحلیل کنید. شما به دنبال یکی از انواع جستجوی زیر هستید: اطلاعات و معاملات
برای این که کلم،، SERP را بری میکردیم، SERP را میدانستیم. به ذهب دیگر، ایا مردو به دیگر کیزی کیزی و کریدن کیزی دیده؟
به عنوان نمونه به کلمه کلیدی «کفش های ورکی شیک» نگاه می کنیم. “
بررسی کلی SERP نشان می دهد که بیشتر نتایج با توصیه هایی برای کفش های ورزشی فهرست شده است.
می گوید که کلمه کلیدی ابتدا اطلاعات است. آنها به دنبال یادگیری هستند. در آن مدر، سوال شما در تحمل به انجاز کمت می شود زیرا می دانید که باید کلمه کلیدی را با سئو هدف قرار دهید.
اگرچه گاهی اوقات دلایلی وجود دارد که ممکن است بخواهید تبلیغات را روی کلمات کلیدی «اطلاعات» اجرا کنید، اما معمولاً فقط برای کلمات کلیدی تراکنشی تبلیغاتی را اجرا می کنید زیرا بسیار گران است.
خانه دار
ين به من مي گويد كه در كلمة تراكنشي است. அக்குக்க்குக்குக்கு பிர்க்கு குக்குக்கு பிர்க்கு குக்்் در آن مدر، ما باید مترینی بسیم بسیم تا برسیم تا برسیم کویومی کلمی را حدد قرای ده.
سوال 2. آیا شما قادر به رتبه بندی هستید؟
эн мушкіл др рандартивні кламеды эст.
اگر بتوانید به صورت ارگانیک برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی کنید، ممکن است بخواهید سئو را در نظر بگیرید. اگر این کار را نکنید، به PPC (در کوتاه ترین زمان) نیاز خواهید داشت.
میتوا فرض کنیم؟ إن سترین در اسکیلی از 0 تا 100 اجرا می شود و رتکه بندی کلما کلیدی ب نیمرة 0 ساتایُ.
به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی “t-shirt” به Keywords Explorer متصل شود، می بینیم که نمره KD 74 است.
این نشم می دهد که احتملاً رتبنابی بندی در کلمی کلمہ دہک است.
Ouamtiyaz kd خود را بر اساس نظر دومن های رفدر دهیندیستی (وب سایت های پیکدهین) برجی ده بند هنده) برجی ده بند هنده) here is the page. اگر به نمای کلی SERP بروید، خواهید دید که KD برای این کلمه کلیدی بسیار بالا است – همه صفحات بالاتر از 100 دامنه رتبه بندی می شوند.
با این حال، KD تنها به شما یک رتبه تقریبی برای یک کلمه کلیدی می دهد. و قابه هذا مجموعة است صباعة تعليقة بهدة.
به تعلیم کرد، ایمتیاز KD بری کلمی “تیشرت سیاہ” 1 ست – که کاسی اسان به نزر می ر.
Amazon, Target, Nordstrom, Zara, Zara, Zara, Zara, and Kohls ب Nordstrom, zara, zara و,, Zara و rihls ا lied, Nordstrom, zara و kohls اomH plan.
این یک نشانه است
نکته اینجاست که وقتی برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی تصمیم می گیرید، نباید به معیارهای سوم شخص مثل KD اعتماد کنید.
אגר פקר נימי קיניד בחודי בה שודי ברים קלמה קיניד
اغر فيكر مي كندي رتناب بندي در كوتاث مدت و ميان مدت مجموعة است، از سعو استفاني گ.
با آن حال، حتی اگر بتوانید رتبه بندی کنید، ممکن است بخواهید از PPC استفاده کنید. بری دیکیه کیری در مدر کیں ایا آیین بری شما صوف است، باید به یک سوال دیدر استبری.
سوال 3. آیا روی تبلیغات کلیک می شود؟
حتی اگر بتوانید به راحتی برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی کنید، کلیک های زیاد روی تبلیغات نشان می دهد که ممکن است بخواهید هم PPC و هم SEO را انجام دهید تا به SERP وابسته باشید و کلیک های بیشتری دریافت کنید.
با نگه داشتن ماوس روی نوار سبز، زرد و نارنجی در کادر Volume، می توانید تبلیغات کلمه کلیدی را ببینید و کلمات کلیدی را با چند کلیک در اکسپلورر کشف کنید.
برای کلمه کلیدی “تی شرت”، تبلیغات پولی 8 درصد از کلیک ها را دریافت می کند و 2 درصد از نتایج جستجو بر روی نتایج پولی و ارگانیک کلیک می شود. بنابراین অসান্য়াহ 10 ٪ যাজ্তাকায়া মান্তে কিক্ক ক্ল্ক র্যে দার্রাদারাদা দার্রাদারাদা
به نظر می آید. با این حال، توجه داشته باشید که 63٪ از جستجوها هیچ کلیکی ندارند. 37 درصد روی من کلیک کنید. این بدان معناست که تقریباً یک چهارم جستجوها روی تبلیغات کلیک می کنند.
بنابرایزنی، در این مدر، وازیاز از بردامیک ppc و Seo (آجر می کوں روگند بندی کیندی) برای ایزی بسوب کوت بهیں
خودتان این فرآیند را برای همه کلمات کلیدی بشویید و تکرار کنید تا مشخص کنید از کدام استراتژی برای هر کلمه کلیدی استفاده می کنید.
استفاده از SEO و PPC
איקונים באיד יק פנגה< من آرزو دارم این پست را पर אז קלמא داشته باشم.
به جای اینکه همه چیزهایی را که باید در مورد SEO و PPC بدانید تحت فشار قرار دهم، اصول اولیه نحوه عملکرد هر منبع را پوشش میدهم و به شما پیوندهایی میدهم تا عمیقتر در مفاهیم غوطهور شوید.
مبانی سعو
برای کلما کیلم سیوی خود، باید یک کامپین سیو راه راشتیک کندی.
إن به منتدى براى كلمت كیدید برى كلمت كیدید
در اصل آن را خلاصه کرد:
صفحه سئو (محتوای خود را بهبود بخشید)
یک لینک ایجاد کنید
SEO fanni
اصول بازاریابی موتور جستجوی PPC
برای کلما کلمید PPC کودب باید اوسلوی پریک کیں کیھ
اجرای یک کمپین به طور خلاصه به شرح زیر است:
- نوع تبلیغ و اهداف خود را برای هر کلمه کلیدی انتخاب کنید.
- دانت کاپیریتینگ کوگی کوی
- انتخاب مرتبط ترین موضوعات بر اساس کلمه کلیدی
- در مدر بدوجة
- با حراج برامج گوگل
ابتدا یک حساب Google Ads رایگان ایجاد کنید و با داشبورد آشنا شوید، سپس این نمای کلی ویدیویی عالی را در مورد نحوه شروع کار با Google Ads تماشا کنید.
हराज प्रदेश्य गुगल जुमाई कर मी केंड؟
گوگل از سیستم تبلیغات مزایده استفاده می کند تا مشخص کند هر بار که جستجو انجام می شود یا هر بار که یک سایت دارای تبلیغات گوگل بازدید می شود، کدام تبلیغات نمایش داده می شود.
درك آين تعمل محمول است زيرا مي توادن بين تعليقة عرض الموت هدر دادچن پول براي تبيغاترت كران َاي بزرگ پيگت بار كران َاي اا كترات كران َاي< kack كران َايجير كران َاي< كرور.
سه عامل اصلی وجود دارد که تبلیغات حراج برای تعیین اینکه کدام تبلیغات در یک صفحه نمایش داده می شود استفاده می کنند:
پیشنهاد تو – می توانید حداکثر مبلغ پیشنهادی RA را که می خواهید برای هر کلیک خرج کنید تعیین کنید. башера бех меня шанс телерия брай дешедный паблиг шма аст. اما دریاد خیلی زیاد تحمیل، و مقصد است در حال حاضر از دست دادکن پول سهدی – پس آیین را اقبل توکرید کیند.
کیفیت تبلیغات – Google Ads از يك عمليس قاعدة بري زجائن ميزان مرتچرط و مفيدة بودن تبليغ شما عاده مي عاده مي عاده با زيثاشي بها وب. הר קה מציציע שמא דר שכעל 110 באלהר בשדד، מעבור טעם אחד ששמעמא. অন্য়্য কাইন বিব্গি ক্দা রা ত্দ ক্বেন বাক্তা বাল্য বালা বাম্যা (নিয়্য়া)
அக்குமார் முர் திர்ட்டி யாய் பூப்ப்ப்ப்பியுக்க்க்கியுத்து und ஸிர் க்குய்ப்ப்ப்ப்ப்பியுக்க்கு – این اطلاعات اضافی است که می توانید به تبلیغ خود اضافه کنید، مانند شماره تلفن شرکت یا پیوندهایی به صفحات خاصی در سایت خود. Google تخمین می زند که این افزونه های اضافه شده چگونه بر عملکرد تبلیغ شما تأثیر می گذارند و از این تخمین برای تعیین تعداد پرداخت ها برای نمایش تبلیغ شما استفاده می کند.
نکته واقعی در اینجا این است که دو عامل سومی که عملکرد تبلیغ شما را تعیین میکنند، به طور خاص معیارهای عملکرد هستند، نه اینکه چقدر مایلید هزینه کنید.
به آله دیگر: اگر تبلیغاتی با کیفیت و محتوای مرتبط دارید، می توانید با قیمت کمتر پول بیشتری دریافت کنید.
نمونه هایی از موتورهای جستجوی بازاریابی
اکنون که متوجه شدید SEM چیست و چگونه آن را انجام دهید، بیایید به چند نمونه از شرکت هایی که از SEM تمام عیار برای رشد کسب و کار خود استفاده کرده اند نگاهی بیاندازیم.
- اهرفس
همانطور که قبلا ذکر کردم، Ahrefs محانه به 1 میلین بیشتر عرگانیک از سعید دد خو
ما صدها هزار نفر را صرف تبلیغات PPC کرده ایم و وبلاگ ما دارای محتوایی است که تقریباً هر کلمه کلیدی مرتبط با سئو را که فکرش را بکنید رتبه بندی می کند.
در اینجا چند کلمه کلیدی است که ما با کمپین های PPC هدف قرار داده ایم، که با استفاده از گزارش کلمات کلیدی در اکسپلورر سایت Ahrefs یافتیم.
- کانوا
در مرحله بعدی، Canvab است، یک ابزار طراحی گرافیکی که 70.3 میلیون بازدید ارگانیک در ماه دارد!
Canva برای بهینه سازی سئو و بهینه سازی سئو و بهینه سازی تبلیغات و بهینه سازی تبلیغات خوب است. در Er.
اغر به لوتور کلما کلما بولی آن نکیم کینیم، می بینیم که بری بیش از کلمہ مناکسه داده است کلیدی مناکسه دائه آسته کلیدی مناکسه chraabri است.
- ون سرگردان
The Wandering RV یک ناشر دیجیتال برای RV است. بیش از 100000 وسید ارگانیک در ماه نکوزی می کند.
به دلیل اوزیر مهرانه از امار صفحات بری آنگت پیکد، در آن لیست 9رد. در «آمار سانات RV»، این دو صفحه برای 500 خانه روزانه روزانه قرار دارند.
اینها کاکت هر پیکندی نیدین. ما در مدر پیکهای رتگابندی دومن بالا (DR) از وبسیتی کے iHeartRadio, AOL and Life Hacker صحبمی کی م.
در حالی که لینکسازی یکی از سختترین بخشهای سئو است، ساخت صفحات آماری مانند این یکی از سادهترین راهها برای به دست آوردن لینکهای باکیفیت با حداقل دسترسی است.
حرف پایانی
SEM این روزیه اماکاً بری همه اوکیں کهمه است اگر مشتریانی دارید که از Google استفاده می کنند، احتمالاً باید نوعی SEM را پیاده سازی کنید. ين حمدة جامع اما به زبان ساده يراكد به شما در اين مسير كمبور كرد.
ببینید: https://ahrefs.com/blog/search-engine-marketing/
برای امتیاز اینجا را کلیک کنید!