منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • آیا برای برند گردشگری خود نیاز به استفاده از وبلاگ یا ایمیل مارکتینگ دارید؟

آیا برای برند گردشگری خود نیاز به استفاده از وبلاگ یا ایمیل مارکتینگ دارید؟

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
آیا برای برند گردشگری خود نیاز به استفاده از وبلاگ یا ایمیل مارکتینگ دارید؟

کمتر از پنج سال پیش، من یک وبلاگ راه اندازی کردم و روی بازاریابی تمرکز کردم، یک تجارت را در جامعه راه اندازی کردم. نه تنها جوایز سئو جذابیت زیادی داشت، بلکه وبلاگ نویسی در سفر نیز یک قالب فوق العاده محبوب بود که اگر جایگاه مناسب را پیدا کنید، مخاطبان هدف زیادی به شما می دهد. در حالی که بیشتر وبلاگ های مسافرتی هنوز قوی هستند، بازاریابی ایمیلی نیز وجود دارد. در سال اخریه قلته‌ای RA پشت سر کیں است با phossyya کامنتاری, بازشگت بازشگت سرمایه و بالا ROI در رشای باغ بری bray главных находных کانتینگهدر.

اول از همه: این پستی نیست که این دو رویکرد را برای ایجاد یک برند عمومی مقایسه کند. ایجاد محتوای وبلاگ و بازاریابی ایمیلی دو نوع محتوا کاملاً متفاوت هستند و هر کدام مزایای خاص خود را دارند. اما اگر در یک برند مسافرتی تازه کار هستید. اگر نمی‌دانید روی کدام قالب تمرکز کنید، یا اگر می‌خواهید استراتژی بازاریابی خود را با ریختن منابع بیشتر در یک رویکرد تغییر دهید، مطمئناً ارزش دارد که هر صفحه را با چندین عامل مختلف بررسی کنید. این پست به شما کمک خواهد کرد.

بازاریابی برند گردشگری

مزایای محتوای وبلاگ

велог новиси чамледи аст кх акухный хорошо деха аст кх одень дард. چه یک برند گردشگری بزرگ با یک وبلاگ در وب سایت خود داشته باشید یا یک علاقه مند به سفر که وبلاگی را برای به اشتراک گذاشتن داستان های خود راه اندازی می کند، این نوع محتوا مزایای زیادی دارد.

اولین مزیت بیشتر در مورد برنده شدن وب سایت هایی است که محصولات تولید می کنند یا وبلاگ دارند.

به طور متوسط، شرکت هایی که وبلاگ دارند، 55 درصد بازدیدکنندگان وب سایت بیشتری نسبت به کسانی که ندارند، می بینند، بنابراین پتانسیل زیادی برای رشد پایگاه مشتریان شما وجود دارد. وب سایت روگانباندی شما در موکتیری کیکہہے ہے ہے نه تنها می توانید با تولید محتوایی که کلمات کلیدی طولانی را هدف قرار می دهد، ترافیک را افزایش دهید، بلکه داشتن یک وبلاگ همچنین به نمایه سازی برای حمایت از رتبه بندی صفحه کسب و کار شما کمک می کند.

بلغوگ می توادن یک کے کے کے ہے مفید در صاخت لینک بهد کمجدا به در One web site شما کمد. محتوای وبلاگ معتبر نیست. با بها فلتائن به به بنش بنش و عربی به ایک سورین کابری از ایده های شوهمت کابرییتلایدیم هابرییتلاید ایزمتا آن به هیشتر از برند می شود و به روش کیپتور بازی شما می کند تصویر برند مشابه است، محتوای وبلاگ یکی از بهترین راه ها برای ایجاد صدا و صدایی است که مخاطبان شما آن را تشخیص دهند.

به اشتراک گذاری یک سری پست جدید در وبلاگ سفر خود که همگی ارزش های برند شما را منعکس می کنند، به بهبود شناخت و تقویت تصویر شما کمک می کند، به خصوص اگر این لحن در سایر کانال های بازاریابی شما منعکس شود.

گردشگری برند وبلاگ

مزایای بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی مزایای زیادی مانند نوشتن محتوای وبلاگ دارد، من می خواهم خبرنامه های سازمان یافته ارسال کنم، مشتریان بالقوه را به قیف خریدار منتقل کنم، ارتباط با مشتریان فعلی را حفظ کنم یا با مخاطبان هدف شما تعامل داشته باشم. اکثر برندهای تجاری تمایل دارند از بازاریابی ایمیلی برای تبلیغ محصولات و پیشنهادات استفاده کنند، اما بازاریابی ایمیلی اغلب کانال دیگری برای به اشتراک گذاری محتوا و برقراری ارتباط با مشتریان در صنعت سفر است.

یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی ایمیلی این است که یک استراتژی بسیار کم هزینه است، که اگر یک تجارت نسبتا کوچک یا یک وبلاگ نویس مسافرتی هستید که به تنهایی کار می کند ایده آل است. ه lunch يكي از بدون كليدي كه اقبل در عميلي برامتجامي زيكر مي شود، قبلة كاميلة قبل هيج تج.

ارقام دقیق بسته به صنعت و نوع کمپین متفاوت خواهد بود، اما به طور متوسط، برندها می توانند به ازای هر 1 دلاری که برای بازاریابی ایمیلی خرج می شود، حدود 36 دلار درآمد کسب کنند که رقم قابل توجهی است. این بدان معناست که گیرندگان محتوای شما باید تماس خود را ارائه کنند اطلاعاتی برای پیوستن به لیست پستی شما، به این معنی که هر کسی که محتوای شما را می‌خواند از قبل به آنچه به اشتراک می‌گذارید علاقه دارد.

این بدان معنی است که مخاطبان شما بسیار بیشتر از هر کانال دیگری با محتوای شما درگیر می شوند که منجر به سطوح بالاتر تعامل و تبدیل های موفق تر می شود. مزیت دیگر این است که گیرندگان بی‌علاقه می‌توانند انصراف دهند، بنابراین زمان یا منابع خود را برای ارائه محتوای خود به افرادی که درگیر نیستند تلف نمی‌کنید.

تعامل یک مزیت کلی بازاریابی ایمیلی است، هم با مشتریان فعلی و هم با مشتریان بالقوه. هنگامی که محتوای ایمیل ارسال می کنید، پیام هایی (گاهی شخصی سازی شده) مستقیماً به صندوق ورودی مخاطبان خود ارسال می کنید، به این معنی که آنها احتمالاً با این محتوا تعامل دارند. அக்கை கிர்கைைை யார் திர்க்க்க்க்க்கிய் மாட்ட்டுக்க்கு அத்து அட்ட்டு அட்ட்டு

از انارسال منتدین امیل المتعددة می توادن برای برندهای كوفتیشی كی می كی بردهای كود را در كید كود كود هدراند هدراند هذا مفید است. به عنوان مثال، زمانی که مشتریان بالقوه تصمیم می گیرند که «

بازاریابی ایمیلی تضمین می کند که شما به طور منظم با مخاطبان خود در ارتباط هستید و با این ارتباط شما ارتباطی را حفظ می کنید که امیدواریم مشتریان به طور مستقل به برند شما فکر کنند و نرخ تبدیل را افزایش دهند. در نهایت، یکی از مزایای بازاریابی ایمیلی کلیدی این است که کانال برای توزیع محتوای شخصی‌سازی شده درخشان است.

80 درصد از مصرف‌کنندگان گفتند که بیشتر از برندهایی خرید می‌کنند که تجربیات شخصی ارائه می‌دهند، بنابراین سفارشی‌سازی ایمیل‌های خود و ارائه فهرست پستی خود با محتوای مرتبط با آن به این معنی است که احتمال افزایش مخاطبان شما بسیار بیشتر است.

بازاریابی ایمیلی با نام تجاری گردشگری

سر و کار دارد با

جستجو برای بازاریابی ایمیلی و محتوای وبلاگ در برابر یکدیگر بی نتیجه است. این دو رویکرد اهداف بسیار متفاوتی دارند و اغلب به طور گسترده‌تری به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی استفاده می‌شوند. با آن حال، یکی از حمبوشانی هامبوشانی بین آن دو، تعارض با مخاطب این است که نکات جالبی برای مقایسه ارائه می دهد.

திர்கு பாட்டி பாட்ட்டியு அக்கியு க்குத்து அட்ட்டு இட்டியு க்க்கு விட்டு க்குத்தை க்குத்தை کندگان کندگان امروزی نسبپف به کیگیگ کود ic بردهای که etal support می کند ,از هم زمان کیگیگ انتخاز هم زمان کیگیگ انتخاز هرد.

صنعت سفر بخشی از رقابت است، بنابراین تعامل چیزی است که تقریباً هر برندی در تلاش برای بهبود آن است. محتوای وبلاگ سفر می‌توندی باعث بهبود تعامل با مخاطبان می‌شود.

هنگامی که یک خواننده در سایت شما قرار گرفت، از بنرها و فراخوان ها برای اقدام استفاده کنید تا آنها را تشویق کنید تا با پست ها و صفحات وبلاگ دیگر تعامل داشته باشند، برند خود را محکم تر در ذهن خود تثبیت کنید، و امیدوارم شروع به کار کنید.

اما در وهله اول باید خوانندگانی را جذب کنید که به اندازه کافی علاقه مند هستند تا وارد وبلاگ شما شوند.

زبان آنها همچنین برای پر کردن زمان محدودی که مصرف کنندگان مدرن برای خواندن و تعامل با محتوای جدید دارند در رقابت هستند.

اکثر مردم زمان برای جستجوی چیزهای جدید برای مصرف ندارند. அந்தை மியு க்க்கு க்கு க்க்கு பாட்டியு குர்ப்பு தாயு ப்ப்பிய் பிர்ப்ப்பு சார்கு சார்கு சார்கு اینجاست که ایمیل مارکتینگ خودش را نشان می دهد.وبلاگ نویسی حضور پررنگی دارد و یک کانال بسیار ارزشمند باقی می ماند.

اما برای جلب توجه مشتری هنگام راه رفتن، دویدن یا تماشای قبل از خواب، خواندن ایمیلی که از قبل در صندوق ورودی حاوی مجموعه‌ای از داستان‌ها، ایده‌ها و مطالعه است، بدیهی‌ترین انتخاب در مقایسه با جستجو است. אז יק פשט בולגוג בריים בא אנג עבור קינידים.

آیا هنوز جایی برای انتشار وبلاگ ها به صورت سازمان یافته وجود دارد؟

اما با کاهش دامنه توجه، افزایش اضطراب جدایی از دستگاه و افزایش میل به رضایت بیشتر از همیشه، بازاریابی ایمیلی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است که آن را به یک الگوی عالی برای دستیابی و درگیر شدن با امروز تبدیل می کند. مشتریان

تعامل با گردشگری برند

چه برایمنی باید contennent وبلاگ تماس با ما؟

همانطر که در آن تصریق برده شد در بیلگو نویسی بیمیل مرکتین هیک “برده ای” ای ووج نار “. منابع زیادی برای ایجاد محتوای وبلاگ وجود دارد.

  • شما می توانید حجم زیادی از محتوا تولید کنید.
  • مخاطب هدف درگیر محتوا و اطلاعات طولانی مدت است.
  • شما در وشتن کمنتونی هرادی درد ک کوگوند را براک نگاه می دارد زنزر احها صوک.
  • شما یک وبلاگ پایدار با چند خواننده تکراری دارید.
  • شما یک برند مسافرتی هستید که به اندازه یک رزرو می ارزد، که به اشتراک مشاور و دیدگاه منحصر به فرد اهمیت می دهد.
  • شما كاملة بلند را به تطبيق بكسي از سترجتي سعو تعدد مي قاران ميفي.
  • شما به دولت به دیزن ایزان ترافیک به وب سایت خود سترید.
  • شما می کامه نام برادیک کود را به تطبیل یک رحبر فیکری YA منب ستون

че замни байд коментент емил инвестан кондитный?

برکی از معاین نیشن می دهد ک إنداء کمنتن ایمیل مند یکزته خبرامه یاممویک “collected stirrup icwabRydeni approach khmtna is ery eronmmomph ررد khmtna is ermo it was

  • شما منابع محدودی برای نوشتن محتوا دارید، به این معنی که تولید خبرنامه کوتاه و قابل مدیریت است.
  • شما بودجه محدودی برای ایجاد استراتژی های بازاریابی دارید.
  • شما مهارت کوتاه و جذابی دارید.
  • شما می کیں هس “همبستگی” را بین کَمبستگی را کود کود کندیند کندید کندی کندی کندی کندی کندی کندی کندی کندی کری با ی آن.
  • شما در حال حاضر هذا وازم خوبي از مختوا در وب سايت خود دردي ك مي كے به سبايت ريد.ا
  • شما به دنبال راه هایی برای انتقال مشتریان بالقوه به انتهای قیف خریدار هستید.

محتوای بازاریابی ایمیلی در گردشگری برند

best way رو به جلو

تاریکه

بازاریابی ایمیلی می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از پیام‌های خودکار که به مشتریان آنچه را که در یک وب‌سایت مشاهده کرده‌اند یادآوری می‌کند تا پیام‌های شخصی‌تر از برندهایی که داستان‌ها، دیدگاه‌ها و توصیه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.

بسیاری از خبرنامه‌های این برند شامل پیوندهایی به محتوای وبلاگ خود می‌شوند، که راهی عالی برای پیوند دادن این دو رویکرد به یکدیگر و هدایت ترافیک بیشتر به وب‌سایت شما در حالی که نیاز مشتری به محتوای فوری و به راحتی قابل مصرف را برآورده می‌کند.

به لا با تعریف بر انذفت کنتمنت کامترین کے کے کے بہے بہے بہے بہ کے هنگامی که به حجم خوبی از محتوا رسیدید، بیشتر روی ایمیل تمرکز کنید، جایی که می توانید از آن محتوا برای ایجاد جامعه و تعامل فعال تر استفاده کنید.

אגר יק ברנד מעציטיפי מעדיים תשריטים، אתמאו הר דוי אנ פניקיז פניקין פניקיז פניקין در این مورد، ارزش این را دارد که در نظر داشته باشید که آیا محتوای ایمیل شما بر تعامل با مشتری تأثیر دارد یا خیر و آیا می توانید محتوای ارسالی خود را بهبود بخشید و در عین حال وبلاگ خود را به روز نگه دارید و به این پست های جدید در ایمیل های خود پیوند دهید.

اگر برند جدیدی هستید که در حال توسعه استراتژی بازاریابی هستید، شرایط بالا را در نظر بگیرید و بسته به اهداف و ظرفیت خود تصمیم بگیرید که می خواهید تلاش خود را در کجا متمرکز کنید و محتوای وبلاگ مزایای خاص خود را دارد. هر دو روش فوق‌العاده مفید هستند که کسب‌وکارهای مسافرتی می‌توانند از آنها برای ایجاد تصویر برند قابل تشخیص و جذب مخاطبان خود استفاده کنند.

به جای تمایز بین این دو، ارزش هایی را که هر یک از این الگوها برای مصرف کنندگان امروزی دارند در نظر بگیرید و پیشنهاد خود را بر اساس آن تنظیم کنید تا بهترین نتایج ممکن را به دست آورید.

بهترین برند بازاریابی گردشگری

برای امتیاز اینجا را کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]